اتفاق غیرمنتظره در بازی لیگ برتر؛ چند نفر در جریان بازی چلسی

در جریان بازی چلسی با فولام در بعدازظهر شنبه، گروهی از مردان در حال مسواک زدن عجیب در سکوها دیده شدند. مردانی که همگی کت‌های مخمل سبز پوشیده بودند و مدل‌های موی مشابهی داشتند، در ردیف جلو ایستادند و کارهای عجیب و غریبی انجام دادند در حالی که اطرافیان با تعجب و خنده به آنها نگاه می‌کردند. این گروه هفت نفره پس از مسواک زدن از جای خود بلند شدند و کتاب خواندند و طرفداران در شبکه های اجتماعی به رفتار عجیب آنها واکنش نشان دادند.

خیلی زود مشخص شد که همه این کارها بخشی از تبلیغ فیلم Argylle بوده که ماه آینده اکران می شود. نام این فیلم در زمان آماده سازی قبل از بازی و در زمان گرم کردن نیز روی تجهیزات این تیم به چشم می خورد.

بسیاری از طرفداران از نحوه تبلیغ این فیلم در طول بازی خوششان نیامد و در توییتر مخالفت خود را اعلام کردند. یکی نوشت: “این چه ربطی به چلسی دارد؟ “بولی باید پاسخگو باشد.” یکی دیگر در توییتی نوشت: “چرا باید آرگیل را تبلیغ کنیم؟ شما چه کار می کنید؟” شخص دیگری اضافه کرد: «در طول بازی مسواک بزنید. شوکه کننده است، این باشگاه فوتبال دیگر یک باشگاه جدی نیست.

اما به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی از این بدلکاری ها ناراحت نشده است. او پس از بازی گفت: این برای من جالب است. این بخشی از برنامه امروز بود و برای طرفداران سرگرم کننده است. امیدوارم من را به اولین نمایش فیلم دعوت کنند.»

سرویس اخبار فوتبال خارجی