اتلتیکو 1-0 رئال: بدون تونل افتخار، بدون امتیاز

اتلتیکو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 روی پاس کوندوگبیا این کورئا بود که از آن استفاده کرد اما ضربه او از دروازه رئال خارج شد.
سه دقیقه بعد روی خطای کاسمیرو کاراسکو پیش افتاد اما حضور به موقع ادر میلیتائو دروازه رئال را نجات داد. یک دقیقه بعد، کاراسکو یک موقعیت انفرادی دیگر داشت اما ضربه او راهی به دروازه رئال پیدا نکرد.
باز هم این بازیکنان اتلتیکو بودند که بیشترین مالکیت را داشتند اما آن مالکیت توپ منجر به موقعیت خاصی نشد.
در دقیقه 30 بود که این قونیه بود که فرصت همکاری با یورنته را به دست آورد اما ناچو فرناندز مانع از گلزنی او در وقت مقرر شد.
فشار حملات اتلتیکو ادامه داشت تا اینکه این تیم در دقیقه 38 صاحب یک پنالتی شد. برخورد وایجو با قونیه در محوطه جریمه رئال باعث شد مهاجم اتلتیکو سرنگون شود و داور بعد از استفاده از VAR یک امتیاز پنالتی نشان دهد. کاراسکو پشت توپ بود و موفق شد دروازه رئال را مقابل مدیریت لونین باز کند.

رئال مادرید در خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید یک بر صفر شکست خورد.

پس از آن گل، رئال مادرید پیش افتاد و در دقیقه پایانی نیمه تقریباً چیزی نبود، روی پاس رودریگو، تونی کروس با یک ضربه دیدنی دروازه را باز کرد اما توپ از کنار دروازه اتلتیکو خارج شد.
در وقت های تلف شده رئال مادرید دوباره به برتری رسید اما اوبلاک این بار ضربه یوویچ را مهار کرد تا نیمه اول با همان گل به پایان برسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته گذشته قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کردند، در دیدار امشب مقابل حریف داخلی خود انگیزه چندانی نداشتند و در نهایت با یک گل شکست خوردند.

حملات دو تیم ادامه داشت و موقعیت های خوبی روی دروازه ایجاد شد، اما نادرست ضربات پایانی باعث از دست رفتن این موقعیت ها شد. در دقیقه 77 همه چیز برای گل دوم کاراسکو آماده بود اما توپ به تیرک دروازه برخورد کرد.
در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و اتلتیکو با همان گل پیروز شد تا شاگردان دیگو سیمئونه علاوه بر اینکه نتوانستند تونل افتخاری برای حریف در زمین بزنند. با شروع بازی، بازی آنها را دست خالی به خانه می فرستد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 روی پاس آسنسیو چیزی برای پایان دادن به یوویچ نمانده بود اما ساویچ به موقع دروازه اتلتیکو را بسته نگه داشت.
بازی متعادل بود و در دقیقه 57 اتلتیکو پیش افتاد اما گریزمان نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.
دو دقیقه بعد روی پاس خوب آسنسیو، کاسیمیرو با اوبلاک تک به تک شد اما ضربه ضعیف او از دستان دروازه بان حریف عبور کرد.
در دقیقه 60 کاراسکو روی یک حرکت خوب یورنته فرصت گل دوم بازی را پیدا کرد اما ضربه او باز هم از بالای دروازه به بیرون رفت.


سرویس خبر شماره: 1823384 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 01:29 |
3,735 |

4نظرات