اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان


سرویس خبر شماره: 2014254
25 آوریل 1403 در 5:35 ب.ظ.
322 امتیاز خبر

2نقطه نظر

پیروزی مهم در مسابقات قهرمانی

اتلتیکو که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بیلبائو می جنگد، به لطف نبوغ آنتوان گریزمان، پیروزی ارزشمندی را مقابل خیرونا به دست آورد.

اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز و به مناسبت سی و یکمین روز لالیگا، اتلتیکو در زمین خانگی خود پذیرای خیرونا بود. جدال تیم های سوم و چهارم لالیگا که جذابیت های خاص خودش را داشت. خیرونا 7 امتیاز بیشتر از اتلتیکو داشت و در صورت پیروزی می توانست از بارسا سبقت بگیرد، اما میزبان که با بیلبائو برای رده چهارم رقابت می کند، تنها 3 امتیاز این دیدار را می خواست.

2010363

اتلتیکو بازی را بهتر آغاز کرد اما این خیرونا بود که در دقیقه 4 به گل رسید. او در موقعیت احتمالی آفساید از روی ارسال یان کوتو گلزنی کرد تا تعداد او در این فصل به 17 برسد.

2010360

اتلتیکو پس از این گل حمله کرد اما گل تساوی در دقیقه 34 به ثمر رسید. برخورد توپ با دست مدافع خیرونا باعث اعلام پنالتی توسط داور شد. گریزمان پشت توپ قرار گرفت و توانست دروازه را باز کند.

2010362

در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه اول، کوریا گل دوم را به ثمر رساند. او با ضربه سر پاس موراتا توانست تیمش را به برتری برساند.

اتلتیکو پنج دقیقه بعد از نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند. با اشتباه مدافع خیرونا، گریزمان با یک ضربه محکم از داخل محوطه جریمه توپ را به داخل طاق دروازه فرستاد تا نتیجه 3-1 شود.

در ادامه بازی، اتلتیکو برتری خود را حفظ کرد و این فرصت را داشت که فاصله را بیشتر کند، اما به هر حال نتیجه تا پایان 3-1 باقی ماند و اتلتیکو یک پیروزی خانگی ارزشمند به دست آورد.

مجله اخبار فوتبال خارجی