اتوئو: دیوانگی مورینیو در اینتر الگوی کامرون است


سرویس خبر شماره: 1823033 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 09:59 |
2,281 |

0نظرات

او پس از اعلام بازی دوستانه در سن سیرو که بازیکنانی مانند فرانچسکو توتی در آن حضور خواهند داشت، به خبرنگاران گفت: نمی دانم چرا این تیم شانسی برای پیروزی ندارد. من معتقدم لازم نیست برای بردن جام جهانی یک هیولا یا یک مرد فضایی باشید. “شما باید به خوبی آماده باشید، قدرت ذهنی خوبی داشته باشید و کمی دیوانه باشید.”
وی با اشاره به موفقیت خود در اینتر افزود: “من برخی از این موارد را در زندگی حرفه ای خود داشتم. من همیشه از اینتر به عنوان مثال استفاده می کنم. در شروع فصل 10-2009 هیچ کس فکر نمی کرد که “ما می توانیم لیگ قهرمانان را ببریم. اما مورینیو با دعوای چند بازیکن، کار دیوانه‌واری انجام داد. “من دوست دارم همین کار را برای کامرون انجام دهم و همین اتفاق برای این تیم در جام جهانی 2022 قطر رخ دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

اتوئو که اکنون ریاست فدراسیون فوتبال کامرون را بر عهده دارد، امیدوار است تیمش بتواند از اینتر در جام جهانی 2022 قطر الگوبرداری کند.

رئیس اتحادیه فوتبال کامرون، ساموئل اتوئو امیدوار است بتواند کاری که ژوزه مورینیو در اینتر انجام داد را تکرار کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتوئو یکی از اعضای تیم اینتر بود که در فصل 10-2009 موفق به کسب سه گانه شد و با قهرمانی در لیگ ایتالیا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا نامی برای خود دست و پا کند. در تاریخ.
دو گل دیگو میلیتو برای شکست بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان کافی بود و اتوئو گل دوم این بازیکن آرژانتینی را در مسیر قهرمانی فرستاد. اینتر همچنین در راه رسیدن به این فینال، سد چلسی و بارسلونا را شکست.