اثر پروانه ای گل طارمی در مونته ویدئو

در زمان فوتبال، خانواده جلوی تلویزیون جمع شدند. گراسیلا در حالی که مهر خود را در دست داشت و سرجیو و بازیکنان را روی صفحه تلویزیون تماشا می کرد، با همراهی اعضای خانواده اش، سرود تیم ملی اروگوئه ایستاد. سپس روی صندلی خود مقابل تلویزیون نشست که پیراهن شماره 23 تیم ملی با نام روشه در زیر آن آویزان بود.

گراسیلا در هر نژادی از خدای خود پیروی می کند. اولین و مهمترین چیز دعا کردن است. او این کار را بر روی یک محراب کوچک و هنگام خواندن دعاهایی از دین خود انجام می دهد. او گفت این مراسمی بود که نمی توانست از دستش برود و اگر آن را رعایت نکند اتفاق بدی می افتد. مثل زمانی که سرجیو در بازی با ناسیونال ضربه ای به سرش خورد و از هوش رفت.

“بعدازظهر متفاوتی برای خانواده دروازه بان تیم ملی بود که آنها با باخت ایران در تلویزیون مواجه شدند. خانه گراسیلا آلوارز محل ملاقات خانواده سرخیو روشه، مانند همه بازی های ناسیونال یا تیم ملی اروگوئه برای حضور در آن بود. بازی دوستانه آبی های آسمانی مقابل ایران.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخیو روشه مهاجم 29 ساله تیم ملی اروگوئه کار خود را به عنوان فوتبالیست حرفه ای از دانوبیو اروگوئه آغاز کرد و با درخشش در این تیم به سرعت راهی اروپا شد. به لیگ هلند رفت و برای آلکمار بازی خواهد کرد. او سه فصل در این تیم بازی کرد و در 2 فصل اخیر با علیرضا جهانبخش همبازی بود و در بازی های زیادی با هم بازی کردند. پس از آن، روشه به سیواسپور ترکیه پیوست و در سال 2019 برای بازی در تیم ملی به کشورش بازگشت.

در این میان روشه زیر سایه فرناندو موسلرا قرار داشت تا اینکه پس از تغییرات روی نیمکت لاسلسته و حضور دیگو آلونسو به جای اسکار تابارز، توانست اولین بازی های ملی خود را برای اروگوئه در چهار بازی اخیر انجام دهد. مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر. سه نفر از آنها موفق به ثبت کلین شیت شدند. در مجموع قبل از دیدار با ایران 6 بازی داخلی با 5 کلین شیت انجام داد.

گراسیلا مادر دروازه بان تیم ملی است و از زمانی که پسرش فوتبال جوانان را در Deportivo Juvenile Nieva شروع کرد، کار حرفه ای پسرش را دنبال کرده است.

خانواده سرخیو روشه مدافع تیم ملی اروگوئه به درخشش پسرشان امیدوار بودند اما طارمی رویاهای آنها را بر باد داد.

اثر پروانه ای گل طارمی در مونته ویدئو


سرویس خبر شماره: 1845159
2 اردیبهشت 1401 ساعت 21:31 |
11.8 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

مهمانی خانوادگی قطع شد

برای مادر دروازه بان تیم ملی هیچ بازی دوستانه ای وجود ندارد، او همه آنها را به شدت دنبال می کند و برای پسرش و تیم هایش آرزوی موفقیت می کند. نیمه دوم هم با عصبانیت ناشی از گل تیم ملی ایران و شکست به همین شکل زندگی کرد.

مادرش آمد (مادربزرگ روشه) به او می گویند لالا تولا. دو خواهر سرجیو روشه، مارا و بهله، داماد تامی، برادرزاده روشه که برای Deportivo Juvenile فوتبال بازی می کند و دوست خانوادگی ماریا نیز در آنجا بودند. گراسیلا با وجود اینکه یک بازی دوستانه بود، آن را با تنش زیادی تجربه کرد.

بازی تمام شد. مادر گریسیلا، مهمانان و غیره. رفت و روز با یک تماس ویدیویی با پسرش سرجیو به پایان رسید تا در مورد بازی صحبت کنند و از راه دور برای او تشویق و یک بوسه بفرستند.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

او دیروز در دیدار مقابل تیم ملی ایران در دروازه اروگوئه بود اما موفق به ثبت کلین شیت نشد. سباستین آمایا، روزنامه نگار وب سایت eloobservador اروگوئه روز جمعه برای تماشای این دیدار با خانواده سرخیو روشه به دیدار خانواده این مدافع رفت که در ادامه این گزارش جالب را می خوانید:

رنگ پیراهنی که روشه با آن بازی می کرد توجه ها را به خود جلب کرد و مورد استقبال خانواده قرار نگرفت. آنها گفتند: پیراهن سرجیو شبیه نارنگی است. بهله زمانی را به یاد می آورد که برادرش هنگام پا گذاشتن روی توپ اشتباه کرد و یک مهاجم توپ را از او گرفت. او می گوید: در جریان بازی در کونچیلاس (شهر کوچکی در کلونیای اروگوئه) او پا به توپ شد و مهاجمان حریف توپ را از زیر پایش ربودند و به او گل زدند.