اجرای بیم و امید توسط ساپینتو!


سرویس خبر شماره: 1940824
09 ژوئن 1402 در 03:15
212 |

0نقطه نظر

نه، این مرد بزرگ نیست

در کنار همه این مشکلات، باید جرایم سنگینی را هم که کمیته انضباطی برای رفتار ساپینتو در طول فصل حفظ کرده است، لحاظ کنیم. پخشی که نیاز به مبلغ زیادی نداشت از استقلال ضبط و به حساب فدراسیون فوتبال ایران واریز می شود.

ساپینتو نگران است. او استرس دربی، هیجان جام و بهبود رزومه خود را دارد. بعد از اتمام بازی، نگرانی او بیشتر می شود. نگران قراردادی که احتمالا تا آن زمان تمدید نشده، آینده نامشخص و حقوقی که بیش از 5 ماه است که استفاده نشده است.

خنده‌های هیجان‌انگیز، جیغ‌های ناگهانی، نگاه‌های حیله‌گر و شوخی‌های پر جنب و جوش همه چیزهایی هستند که حال و هوای عجیب ساپینتو را در این روزها مشخص می‌کنند. نزدیکان او می گویند او دیگر آن آدمی نیست که بود، قطعاً نه. او احساسات خود را دارد اما نه به اندازه روز اولی که در جلسه معارفه اش از کسب 4 قهرمانی با استقلال صحبت کرد. او انگیزه خود را دارد اما نه به اندازه زمانی که مصطفی آجورلو، مدیرعامل وقت باشگاه استقلال، شالش را به گردنش انداخت و دستش را بالا برد و شریک او شد. مرد پرتغالی که حالا بعد از گذشت نزدیک به یک سال خلق و خوی ایرانی را در رفتارش احساس می کند، تفاوت چندانی با یک مصدوم ندارد، نه با آن زخم هایی که هنوز در جایی از بدنش باقی مانده است و من روی پایش دیده می شود. لحظه .

1881331

زخمی به بزرگی تمام وعده هایی که شنیده و ناتمام دیده، روحش را اندوهگین کرده است و شاید تنها درمانش پیروزی، انتقام و بریدگی باشد. در حالی که قطعا موقتی است. وقتی پایش به خانه‌اش در لیسبون می‌رسد، ذهنش به پولی که از استقلال بدهکار است می‌رود و قلبش بین رابطه عمیق با هواداران استقلال و حق خودخواهی گیر می‌کند.

ریکاردو ساپینتو در تلاش است تا فصل جاری فوتبال ایران را با یک پیروزی گرانبها و جام قهرمانی به پایان برساند.

اجرای بیم و امید توسط ساپینتو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصاویری که سایت باشگاه استقلال از تمرین دوشنبه شب آن تیم منتشر کرده است، به خوبی حالات عجیب ریکاردو ساپینتو را نشان می دهد. پرتغالی سال پرتنشی را با اتفاقات عجیب و غریب در ایران پشت سر گذاشت و حالا هدف دیگری جز پایان دادن به آن با بالا بردن جام قهرمانی ندارد.

“ترس و امید”؛ این بهترین تعبیری است که می‌توان Sapinto را در آن غرق کرد و درباره آن صحبت کرد.

1881332

او در فاصله کم دربی استرس عجیبی در چشمانش دارد و در عین حال امید به پیروزی در دربی و دوچندان شدن محبوبیتش در بین استقلالی ها با بالا بردن جام حذفی قهرمانی دلچسب است.

ساپینتو که هنوز مطمئن نیست بعد از فینال جام حذفی چه زمانی برای تعطیلات پرواز کند و فرودگاه تهران را به مقصد لیسبون ترک کند، آیا بازگشتی برای او وجود خواهد داشت یا خیر. او ماه هاست که از استقلال چیزی دریافت نمی کند اما برای اینکه کارش در این تیم موفق باشد، ماند و منتظر نشد و همین الان اگر از او درباره بی پولی باشگاه بپرسید، او عصبانی می شود و ترجیح می دهد سکوت کند! (مانند نشست خبری قبل از بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی)

1881329

امید اما در هیچ یک از ثانیه های آینده پرتغالی را ترک نخواهد کرد. به امید پیروزی، به امید قهرمانی و به امید اینکه هر چه زودتر به خواسته هایش برسد و با دریافت پیشنهاد رسمی تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشیند. بالاخره چند روزی کنار خانواده استراحت می کند و به خاطر ارتباط عمیقش با استقلالی ها دوباره برای فصل بعد می رود تا به قول روز اول عمل کند، یادتان هست؟ او 4 فنجان می خواست!



مجله اخبار فوتبال داخلی