احترام: شما نمی دانید کاسمیرو چقدر خوب است


سرویس خبر شماره: 1856380
8 آذر 1401 ساعت 21:36 |
867 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گابریل ژسوس گفت: نمی‌دانم افرادی که به فوتبال در انگلیس علاقه‌مند هستند، قبل از اینکه کازمیرو به لیگ برتر و منچستریونایتد برود، بازی حرفه‌ای کازمیرو را تماشا کرده‌اند یا خیر، اما من سال‌ها بازی این بازیکن را در رئال مادرید دیدم و می‌دانم که او چند گل زده است. در لیگ گل زد، او در لیگ قهرمانان اروپا گل زد، من در دوران حرفه ای ام با هافبک های باکیفیت بازی کردم و البته فرناندینیو در این سطح است.

اما من برای کاسمیرو احترام زیادی قائلم، زیرا مدت زیادی با او بازی کرده ام و می دانم که این بازیکن چقدر خوب است. او قطعا خرید خوبی برای یونایتد خواهد بود زیرا کیفیت و عملکرد او باورنکردنی است. کاسمیرو همیشه متمرکز بوده و همه جا بوده است و به همین دلیل است که او خیلی خوب کار کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گابریل ژسوس ستاره جوان تیم ملی برزیل به تمجید از کازمیرو پرداخته است.

احترام: شما نمی دانید کاسمیرو چقدر خوب است

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی برزیل شب گذشته با تک گل کاسمیرو در دقایق پایانی مقابل سوئیسی سرسخت به پیروزی رسید و صعود خود به مرحله حذفی جام جهانی را قطعی کرد. گابریل ژسوس، مهاجم تیم ملی برزیل مدعی شد که بسیاری از کیفیت و سطح بازی بالای کاسمیرو بی اطلاع هستند و این بازیکن شایسته احترام بیشتر فوتبالیست ها است.

اگر به گوگل سر بزنید و مسابقات کاسمیرو در رئال مادرید را تماشا کنید، متوجه می شوید که او چه بازیکنی است. من زمان زیادی را با کازمیرو گذراندم و او بازیکنی باورنکردنی است. بعضی ها این را نمی فهمند و احترام زیادی برای این بازیکن قائل نیستند.