احتمال اخراج کارپین در صورت شکست مقابل ایران

وی در خصوص اینکه پس از باخت مقابل کرواسی در مقدماتی جام جهانی چگونه تیمش را بازسازی خواهد کرد، گفت: چیزی برای بازسازی وجود ندارد. ما نمی فهمیم برای چه چیزی آماده می شویم. ما می توانیم با بازی نشان دهیم که هنوز وجود داریم. این چیزها لازم است.

وی در مورد اینکه آیا احساس می کند علاقه به تیم کم شده است یا خیر، گفت: من این احساس را نداشتم. من چیزی در رسانه ها و اینترنت ندیده ام. همانطور که همیشه در مورد همه چیز بحث وجود دارد، در این مورد نیز چنین است.

سرمربی تیم ملی روسیه در مصاحبه ای از شایعات پیرامون آینده اش صحبت کرد.

احتمال اخراج کارپین در صورت شکست مقابل ایران

کارپین همچنین درباره نظارت مستمر بر عملکرد تیم ملی روسیه گفت: از وجود کارگروهی با فیفا و یوفا مطلع هستم. نمی دانم آنجا چگونه کار می کنند و چه تصمیماتی گرفته می شود.


سرویس خبر شماره: 1896921
آوریل 01, 1402 در 06:04 ب.ظ
13.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

وی درباره دعوت به مسابقات قهرمانی آسیای میانه نیز پاسخ داد: دعوتنامه ای در این زمینه دریافت کرده ایم. از یک طرف، شما باید بازی کنید. از طرفی زمان برگزاری این مسابقات چندان دور از دسترس نبود. بسیاری در تعطیلات هستند، برخی در مسابقات لیگ شرکت می کنند. بدون تعطیلات، این بدان معناست که شما نمی توانید کار خاصی انجام دهید. ضمن اینکه هنوز تاریخ برگزاری مسابقات و اردوهای تدارکاتی مشخص نشده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه درباره انگیزه بازیکنان تیم ملی این کشور برای دیدار با ایران صحبت کرد و همچنین تاکید کرد که اصراری برای حفظ ندارد. موقعیت او در تیم ملی

سرمربی روس پس از اینکه به او گفتند در صورت شکست تیمش در بازی دوستانه مقابل تیم های آسیایی ممکن است اخراج شود، گفت: اجازه دهید آنها را جایگزین من کنند. آیا کسی در مقر تیم ملی گیر کرده است؟ من اینطوری نیستم. من تصمیم نمیگیرم علاوه بر این، هر تیم باید نتیجه را در هر دست نشان دهد. اگر تیم ببازد همیشه منفی و انتقاد وجود دارد.