احتمال اعتصاب باشگاه های لالیگا مقابل فلورنتینو پرز

فردا در وزارت ورزش اسپانیا جلسه ای بین نمایندگان باشگاه ها و وزیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش اسپانیا برگزار می شود که نتیجه آن می تواند اعتصاب باشگاه های لالیگا و لالیگا باشد. دسته دوم از اسپانیا

احتمال اعتصاب باشگاه های لالیگا مقابل فلورنتینو پرز

بر اساس این گزارش، روسای چند باشگاه (اتلتیکو، لوانته، سویا، بتیس، رئال سوسیداد، کادیز، ختافه، ویارئال، تنریف، آلاوس، ایبار، لاس پالماس، لوگو و هوئسکا) و همچنین خاویر تباس، رئیس لالیگا، میکل ایستا (وزیر فرهنگ و ورزش) و فرانکو (رئیس شورای عالی ورزش) باید اعتراض خود را نسبت به فعالیت های فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مطرح کنند. آنها معتقدند که پرز در واقع قانونگذار اصلی در ورزش اسپانیا است. سوپرلیگ اروپا، حق پخش تلویزیونی و توزیع قدرت بین باشگاه ها و فدراسیون سه موضوعی است که باشگاه های لالیگا در مورد آنها موضع گیری کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1848494
24 مه 1401 در 03:01 ب.ظ |
3.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

لالیگا در خطر بسته شدن؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ال موندو امروز فاش کرد که بسیاری از باشگاه های لالیگا و دسته دوم فوتبال اسپانیا به فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اعتراض کرده اند و فردا جلسه ای با وزیر فرهنگ و ورزش برگزار می شود. و رئیس شورای عالی به مصاف اسپانیا می روند.

مسئولان باشگاه احساس می کنند به نظرات آنها توجهی نمی شود و تنها نظر رئیس باشگاه رئال مادرید شنیده می شود. هفته گذشته، هفت اصلاحیه پیشنهادی نمایندگان باشگاه و لالیگا توسط شورای عالی ورزش اسپانیا رد شد و گفته می شود نفوذ فلورنتینو پرز در این موضوع نقش داشته است. باشگاه ها خواهان سهم مساوی از حق پخش تلویزیونی هستند و معتقدند آنچه در لیگ برتر انگلیس انجام می شود باید به عنوان یک الگو دنبال شود. آنها تهدید کرده اند که اگر به آنها گوش داده نشود و تیم ها در میدان حاضر نشوند دست به اعتصاب خواهند زد. جلسه روز دوشنبه از این منظر بسیار مهم است.



مجله اخبار فوتبال خارجی