احتمال بازگشت ستاره تبعیدی برای نجات زندگی زناشویی والدینش

میسون گرینوود معتقد است بازگشت به منچستریونایتد می تواند مشکلات زندگی والدینش را حل کند. پدرش اندرو که نماینده او نیز هست، در اسپانیا به او پیوست و مادرش ملانی در چشایر ماند. جدایی اجباری تاثیر زیادی بر زندگی والدین میسون گذاشت و این ستاره معتقد است که فصل آینده به خاطر پدر و مادرش باید به لیگ برتر بازگردد.

او تابستان امسال از اتهامات تجاوز جنسی و تجاوز تبرئه شد، اما مقامات یونایتد تصمیم گرفتند او را به صورت قرضی به ختافه اسپانیا بفرستند. میسون با شریک زندگی خود هریت و دخترشان سامر در مادرید زندگی می کند. پدرش اندرو نیز در نزدیکی خانه مستقر است تا به پسرش کمک کند تا با زندگی در اسپانیا سازگار شود.

یونایتد بارها تاکید کرده است که گرینوود باید برای همیشه باشگاه را ترک کند. اما مالک جدید سر جیم رتکلیف هفته گذشته پیشنهاد کرد که باشگاه می تواند نظر آنها را تغییر دهد و مهاجم 22 ساله را به اولدترافورد بازگرداند. در ادامه به نقل از نشریه سان، مذاکرات با بارسلونا در جریان است و انتظار می رود این بازیکن در اسپانیا بماند. اما کمک به کاهش استرس زندگی خانواده‌اش می‌تواند عاملی برای بازگشت نهایی او به انگلیس باشد.

یک منبع به سان گفت: “میسون در اسپانیا بسیار خوشحال است و می داند که باشگاه های بزرگ زیادی از جمله بارسلونا به او علاقه مند هستند. او از یونایتد عصبانی بود و تمایلی به بازگشت نداشت. اما مادر و پدرش به او علاقه مند بودند. از زمانی که او به اسپانیا نقل مکان کرد از هم جدا شده و دوران سختی را سپری می کند، به ویژه با توجه به فشاری که از زمان دستگیری میسون در ژانویه 2022 تحت فشار قرار گرفته اند. این دو سال بسیار سخت برای خانواده گرین وود بوده است. او معتقد است بسیاری از مشکلات خانواده اش باعث خواهد شد. اگر او به یونایتد بازگردد، حل خواهد شد.”

گرینوود در 25 بازی لیگ برای ختافه 7 گل به ثمر رسانده و تا سال 2025 با یونایتد قرارداد دارد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی