احتمال تغییر بزرگ در انتهای جدول لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با برگزاری سه دیدار آغاز می شود. چهار تیم آخر جدول رده بندی فردا تلاش می کنند تا با جمع آوری هرچه بیشتر امتیاز شانس بقای خود را افزایش دهند.


سرویس خبر شماره: 1822401 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 15:42 |
3,380 امتیاز خبر|

1نظرات

غیرممکن است که فردا امکان پذیر باشد.

اگر همه چیز آنطور که مشهدی ها دوست دارند (از دست دادن MIS و نفت فجر) پیش برود، شاگردان داوود سید عباسی برای اولین بار در این فصل (پس از هفته اول!) از منطقه قرمز بیرون می آیند و در رده چهاردهم قرار می گیرند. راحت شلیک خواهند کرد. در چنین شرایطی نفت (با گل های کمتر از شهر خودرو) و فجر گزینه های اول سقوط خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان داوود سیدعباسی در هفته های اخیر عملکرد بسیار بهتری نسبت به تمامی مقاطع فصل جاری داشته اند. آنها در چهار بازی اخیر خود سه، یک برد و پنج امتیاز کسب کرده اند. این در حالی است که مشهدی ها در 20 بازی قبلی خود 8 امتیاز کسب کرده بودند. همین روند باعث شد تیمی که در آن هیچ کس شانسی برای بقا نداشت، در هفته های گذشته به تیمی بسیار امیدوارکننده تبدیل شود.

شهرخودرو هم اکنون با 14 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. اگر فردا این تیم بتواند هر سه امتیاز بازی با نفت را کسب کند، 17 امتیازی می شود. در چنین شرایطی شکست نفت مسجد سلیمان و فجر مقابل تراکتورسازی و مس اتفاق بسیار خاصی را به همراه خواهد داشت. تا همین اواخر، این امر غیرممکن به نظر می رسید.

نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تیم های چهاردهم و سیزدهم جدول در مسجد سلیمان به مصاف هم می روند و دو تیم انتهای جدولی دیگر شهر خودرو و فجر به ترتیب با نفت و صنعت مس رفسنجان دیدار خواهند کرد.

اگر فردا نتایج آن گونه که شهر خودرو می خواهد باشد، غیرممکن را ممکن خواهیم دید.