احتمال تغییر بزرگ در خط حمله تیم ملی!


سرویس خبر شماره: 1896362
27 مارس 1401 ساعت 09:34
9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سرگیجه شیرین:

همانطور که انتظار می رفت سردار و مهدی جزو مهاجمان دعوت شده به تیم ملی بودند اما شاید بزرگ ترین ایراد تیم ملی به همین پست برمی گردد. کریم انصاری فرد که تقریباً یک دهه در تمامی اردوهای ملی حضور داشت و شماره 10 ایران را بر تن می کرد، با تصمیم امیر قلعه نویی از اردوی فروردین ایران کنار گذاشته شد و شهریار مغانلو جایگزین کاپیتان ایران به این سمت شد.

پیش بینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون دو ستاره پورتو و بایرلورکوزن آسان بود اما شکل خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلانوی بستگی دارد.

احتمال تغییر بزرگ در خط حمله تیم ملی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شماره بیست و نهم تیم ملی در سال های اخیر همیشه در اختیار مهدی طارمی و سردار آزمون بوده است. دو بازیکنی که در چند نوبت هواداران فوتبال ایران را به وجد آورده اند و در چند وقت اخیر با تیم های باشگاهی خود پیشرفت چشمگیری در فوتبال اروپا داشته اند.

تشکیل مجدد زوج طارمی آزمون، قرار گرفتن یکی از آنها در کنار شهریار و یا استفاده از فوروارد قلابی در کنار فینیشر، از احتمالات قابل تصور برای خط حمله مدل 1402 ایران است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کمتر کسی است که از علاقه قلعهنویی به مهاجمان بزرگ و فیزیکی مانند مغانلو بی خبر باشد و این بهترین فرصت برای ستاره گلزن سپاهان است تا بازی و گلزنی در تیم ملی را تجربه کند. البته این سرمربی باتجربه نمی تواند توانایی های سردار و طارمی را نادیده بگیرد اما باید منتظر ماند و دید قالنوئی چه آرایش و سبکی در خط حمله تیم ایران اتخاذ خواهد کرد.