احتمال تغییر سرمربی در 16 تیم لیگ برتری!


کد اطلاعات: 2049306
29 ژوئن 1403 ساعت 1:05 ق.ظ.
2.8K |

2نقطه نظر

3+4 نفر رفتند و می روند.

فصل خارج از فصل فوتبال ایران با اتفاقات جالبی همراه است.

احتمال تغییر سرمربی در 16 تیم لیگ برتری!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فصل های گذشته معمولا نیمی از تیم های لیگ برتری سرمربی خود را برای فصل جدید حفظ می کردند اما در این فصل بی ثباتی عجیبی روی نیمکت تیم ها به وجود آمده است.

در حالی که هنوز فصل 1402-1402 فوتبال ایران به پایان نرسیده است، سه تیم سرمربی خود را تغییر داده اند و چهار تیم دیگر نیز در شرف تغییر هستند، اما اگر فکر می کنید 10 تیم دیگر از تغییرات در امان هستند، سخت در اشتباه هستید. . .

به نظر می رسد اکثر نیمکت های لیگ برتر در این فصل به درخواست باشگاه ها و یا تصمیم سرمربیان تغییر خواهند کرد و ابعاد این تغییرات حتی می تواند دو رقمی باشد.

تیم هایی که سرمربی را تغییر دادند:
پرسپولیس، تراکتور، استقلال خوزستان

سه تیم محبوب فوتبال ایران به دلایل مختلف از سرمربیان خود خداحافظی کردند. اسمار و سیروس پورموسوی پس از قهرمانی پس از بقا تصمیم به خداحافظی گرفتند و حمید مطهری نیز پس از پایان فصل جای خود را از دست داد.

1788450

تیم هایی که در شرف تغییر سرمربی هستند:
ملوان، شمس آذر، گل گهر، فولاد
مهدی تارتار و سعید دخی پس از نمایش خوب در لیگ بیست و سوم، جاه طلبی های خاص خود را دارند و امیدوارند با تصمیم جدید خود به تیم بزرگتری بپیوندند. گل گهر و فولاد اما به دلیل کسب نتایج ضعیف به دنبال جذب سرمربی جدید هستند. تغییرات این چهار تیم نهایی نشده اما بعید است با چهره های قبلی ادامه پیدا کند.

سایر تیم ها: امکان تغییر یا ثبات!

*استقلال: جواد نکونام فصل گذشته آبی ها را در جایگاه دوم روی سکو قرار داد اما نظرات درباره او کاملاً دوگانه است. در چنین شرایطی همه منتظر تصمیم مالک جدید باشگاه در مورد این سرمربی خواهند بود.

*سپاهان: خوزه مورایس پیش از این تلویحا از جدایی خود از سپاهان خبر داده بود و شاید سپاهان پس از حضور مدیرعامل جدید بدش نیاید این تغییر را. البته مورائیس در حال حاضر سرشناس ترین سرمربی فوتبال ایران محسوب می شود و حفظ او شاید سپاهان را به یک خواستگار بالقوه برای فصل آینده تبدیل کند. شاید قهرمانی در جام حذفی طرفین را به نقطه مشترکی برساند.

2025551

* ذوب آهن: محمد ربیعی بعد از یک فصل خوب با ذوب آهن هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است و باید دید سرنوشت او چه خواهد شد.

*آلومینیوم: نتایج خوب مجتبی حسینی و صعود به نیمه نهایی او را به گزینه اول نیمکت آلومینیومی تبدیل کرد. باید دید سران باشگاه برای فصل آینده می توانند او را متقاعد کنند یا خیر.

*رفسنجانی های من: محرم نویدکیا این تیم را در آستانه قهرمانی قرار داده است اما نه تنها سرنوشت او بلکه سرنوشت باشگاه برای حضور در لیگ برتر همچنان نامشخص و قطعی است.

* منسوجات: ساکت الهامی که توانست سهمیه نساجی را در لیگ برتر حفظ کند، گزینه اول هدایت این باشگاه محسوب می شود اما باید دید در نهایت طرفین به چه تصمیمی می رسند.

* پنکه: مسعود شجاعی در اولین تجربه سرمربیگری خود نمایش های قابل احترامی ارائه کرد. شاید او ترجیح می دهد در آرامش باشگاه تهرانی به کارش ادامه دهد.

*خیبر: برخلاف آنچه در ابتدا اعلام شده بود، نقش رضا مهاجری همچنان نامشخص است. خیبر احتمالا هفته آینده تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

* چادر کامل: سعید اخباری با صعود فوق العاده خود شانس ویژه ای برای حضور در این تیم دارد اما خبر دقیق و موثقی هم از او در دست نیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی