احتمال سقوط استقلال به دسته‌های پایین‌تر تا ۱۰ فروردین سایت انتخاب | akhbarfootball

«آیاندا پاتوسی» پس از آنکه از سوی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، به آفریقای جنوبی بازگشت و احتمالا در یکی از تیم‌های این کشور به میدان خواهد رفت. این جمله در حالی مطرح می‌شود که قربان زاده تا لحظه حضور آجورلو در صندلی مدیرعاملی مجله اخبار فوتبال هیچ هشداری درباره اوضاع وخیم مخارج این باشگاه و تخلفات مالی نداده بود ولی حالا مداوم درباره خطراتی که استقلال را تهدید می‌کند، حرف می‌زند. نتایج مسابقات فوتبال را به صورت زنده و براحتی از گوشی خود دنبال کنید. طرفداری اولین رسانه مستقل و شبکه اجتماعی ورزشی فارسی زبان است.

فیلم درگیری شدید نیمکت‌نشین‌های مس کرمان و استقلال

سه باشگاه متمول و سرشناس لیگ ستارگان جنگی دیدنی برای عقد قرارداد با ستاره کروات باشگاه یوونتوس آغاز کرده اند. روملو لوکاکو مهاجم اینتر پس از گلزنی در دیدار عصر یکشنبه مقابل میلان، زلاتان ابراهیموویچ را مخاطب فریاد هایش قرار داده است. سرمربی سابق قرمزها می‌گوید میثاقی تا دیروز به به و چه چه عادل فردوسی‌پور را می‌کرد. مهاجم بلند قامت و خوش اخلاق استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد. ستاره جوان و ملی پوش استقلال در آستانه جدایی قطعی از این تیم قرار دارد. به دلیل محرومیت محمد دانشگر، هم تیمی سابق او در استقلال امروز در مقابل فولاد خوزستان جای او را خواهد گرفت.

حجت جهرمی مدیر تیم مس کرمان در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر از سرمربی تیم استقلال، مدعی شد که سرمربی استقلال در دیدار با نارنجی پوشان، از واژه ای توهین آمیزی استفاده کرده است. دیدارهای استقلال نفت مسجد سلیمان سه شنبه 18 بهمن ماه و پرسپولیس صنعت نفت آبادان چهارشنبه (19 بهمن ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می شوند. همچنین از رقابت های سری آ ایتالیا و جام باشگاه های جهان، دو دیدار امشب از تلویزیون روی آنتن می روند. باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به اتفاقات دیدار هفته هجدهم برابر مس کرمان و اخراج سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

  • رئیس کل سازمان خصوصی سازی از افزایش 9 برابری قیمت یک بازیکن جدید استقلال در این فصل خبر داد.
  • اِستِقلال به شرایطی می‌گویند که یک ملت، کشور یا دولت توانایی خود گردانی و حاکمیت نسبی یا تام بر سرزمین، مردمان یا امورات خود را داشته باشد.
  • نخستین مدیر عامل باشگاه، پرویز خسروانی، از پدیدآورندگان باشگاه و از اعضای هیئت مدیره بود.
  • در حوزه موسیقی نیز هواداران استقلال ترانه‌هایی به یاد و طرفداری این تیم خوانده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به ترانه آبی با صدای رضا یزدانی،[۲۰۷] سرود رسمی تیم استقلال با صدای بابک جهانبخش[۲۱۳] و ترانه استقلال با صدای سعید عرب[۲۱۴] اشاره کرد.
  • در هفته بیست و پنچم لیگ برتر امیدها، تیم فوتبال امید استقلال(تاج) مقابل میزبان خود تیم امید پیکان به پیروزی رسید.
  • رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.

خطر سقوط، باشگاه استقلال را در پرونده بدهی به «استراماچونی» تهدید می‌کند. نکته جالب در مورد این بازی، حضور هافبک چپ‌پا و سابق پرسپولیس، رضا دهقانی است که پیش از این نیز با پیراهن تراکتور توانسته بود مقابل استقلال بدرخشد. در پی استعفای رضا افتخاری، مدیر پیشین باشگاه، در ۲۷ تیر ۱۳۹۷ فتحی به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد و در ۸ بهمن همان سال به عنوان مدیرعامل برگزیده شد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

http://3dmark.ir

نصب این برنامه توسط باشگاه استقلال به همه هواداران توصیه شده و اگر خود را یک طرف‌دار دو آتشه و عاشق رنگ آبی می‌دانید، حتما این برنامه را روی گوشی اندروید خود داشته باشید و تیم مورد علاقه‌تان را در جشن‌های قهرمانی و در طول لیگ برتر حمایت کنید. پیکر مرحوم رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال صبح چهارشنبه سی ام با حضور جمعی از دوستداران این بازیکن در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع شد. تیم نفت مسجدسلیمان در 6 بازی قبلی خود در رقابت های لیگ برتر، هیچ گلی به ثمر نرسانده است. در روز بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان سیدحسین حسینی امروز یک جلسه تمرین پشت سر گذاشت.

شوک به پرسپولیس؛ تست کرونای مهاجم پرسپولیس مثبت شد