احتمال قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر خنده دار است!


سرویس خبر شماره: 2003385
30 فوریه 1402 در 11:27 ب.ظ.
237

0نقطه نظر

خطر ادنیک:

به گفته ادن هازارد، ستاره سابق چلسی، احتمال قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر انگلیس خنده دار است.

احتمال قهرمانی تاتنهام در لیگ برتر خنده دار است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادن هازارد این ایده که تاتنهام در حال حاضر بهتر از چلسی است، به تمسخر گرفته و معتقد است که آنها هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند.

تاتنهام در این فصل تحت هدایت آنگه پستکوغلو پیشرفت کرده و در حال حاضر در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد. آنها در حال حاضر تنها دو امتیاز از 4 تیم برتر فاصله دارند.

1992732

شروع قدرتمند زیر نظر سرمربی استرالیایی باعث شد که بسیاری از مدعیان قهرمانی پشت سر لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی در بالای جدول قرار بگیرند.

در همین حال، چلسی در 18 ماه گذشته نتوانسته است از سرمایه گذاری میلیارد یورویی خود بر روی استعدادهای جدید سرمایه گذاری کند و در رده دهم جدول لیگ برتر سقوط کرده است.

1992734

هازارد در دوران حضورش در چلسی دو قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و در 17 بازی مقابل اسپرز 6 گل به ثمر رساند. با این حال هازارد با وجود موقعیت های متفاوت آنها در لیگ، با خنده گفت که اسپرز بهتر از چلسی نیست و همچنین تایید کرد که رقبای باشگاه سابقش در آینده قهرمان لیگ نخواهند شد.

هازارد که در پادکست هم تیمی سابق چلسی، جان اوبی میکل صحبت می کرد، گفت:لیگ برتر خیلی سخت است و حالا منچسترسیتی را بهتر از چلسی می بینید و لیورپول را بهتر از چلسی می بینید.» در آن لحظه، میکل حرف او را قطع کرد و گفت: «تاتنهام؟» اما هازارد به سرعت پاسخ داد و در حالی که تمام خنده اش می خندید. اضافه کرد: نه، نه، تاتنهام، نه.

میکل به تلاش خود ادامه داد و در مورد تاتنهام صحبت کرداما اکنون آنها کمی بهتر بازی می کنند، آنها مانند تیم سوم یا چهارم قهرمانی هستند. هازارد همچنین پاسخ داد: “آنها فوتبال خوبی بازی می کنند، اما به عنوان یک اسطوره چلسی نمی توان چنین چیزی را گفت. قطعا تاتنهام قهرمان لیگ برتر نخواهد شد. به عنوان یک هوادار چلسی، شما می خواهید چلسی بهترین باشد، اما دشوار است.”

تاتنهام اکنون 12 امتیاز بیشتر از چلسی دارد و فاصله قابل توجهی با این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی