احتمال میزبانی تیم ملی ایران در کشور ثالث!


سرویس خبر شماره: 2052836
15 جولای 1403 ساعت 13:51 |
7K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

اگر آزادی تا شهریور آماده نشود

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از احتمال میزبانی تیم ملی از حریفان آسیایی در کشور ثالث خبر داد.

احتمال میزبانی تیم ملی ایران در کشور ثالث!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر که بحث تجهیز استادیوم های فوتبال ایران مطرح شد، بحث تعمیر و آماده سازی ورزشگاه آزادی یکی از بحث های مهم مطرح شد. در همین راستا با توجه به کمبودهای آزادی نگرانی هایی برای استقبال از تیم ملی به وجود آمد.

تیم ملی ایران روز 24 شهریور در اولین بازی مقدماتی جام جهانی میزبان قرقیزستان خواهد بود و این نگرانی وجود دارد که ورزشگاه آزادی تا آن تاریخ آماده نشود.

1747507

مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی در این خصوص گفتوی ادامه داد: ما تا چهارشنبه فرصت داشتیم تا ورزشگاه میزبان خود را اعلام کنیم و این کار را انجام دادیم. ورزشگاه آزادی را اعلام کردیم، امیدواریم تا شهریور ماه این ورزشگاه را برای اولین بازی آماده کنیم، با تاکید وزیر ورزش بودجه این کار نیز بود. اختصاص داده شده توسط آقای وزیر.

وی در ادامه خبر از احتمال بازی در کشور ثالث خبر داد و گفتاگر خدای ناکرده ورزشگاه آزادی از نظر استقبال و به خصوص آمادگی برای استفاده از VAR آماده نباشد، استقبال را از دست می دهیم و باید در کشور دیگری بازی کنیم.

محمد نبی در پایان افزوداز مسئولین شرکت توسعه و تجهیز تقاضا دارم تا قبل از شهریور ماه تلاش لازم را انجام دهند و ورزشگاه را آماده کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی