احمدی: بیرانوند اولین دروازه بان ایرانی در جام جهانی است

وی ادامه داد: فاصله بین مربی و بازیکنان در تیم ملی اتفاق افتاد که مدیریت آن سخت بود. روی هم رفته اتفاقات مهمی برای این تغییر افتاد. آقای کی روش هشت سال است که سرمربی تیم ملی کشورمان است و شناخت کافی از فوتبال و بازیکنان ایران دارد اما نکته منفی این است که زمان زیادی ندارد.

احمدی افزود: همه اینها موثر است و اگر باید کاری می کردند باید زودتر انجام می دادند. در این میان این سوال پیش می آید که در این مدت کوتاه تا شروع جام جهانی هیچ کدام از مربیان ایرانی نتوانستند از پس این شرایط برآیند و تیم بسازند؟ چه کسی موفق به انجام این کار شد؟ به هر حال این اتفاق افتاد و یک سیاست در این بین بود.


سرویس خبر شماره: 1844079
26 سپتامبر 1401 @ 14:56
3.3 هزار |

3نقطه نظر

چه کسی می تواند این وضعیت را اداره کند؟

احمدی در پایان با توجه به 2 بازی دوستانه تیم ملی با اروگوئه و سنگال و اینکه آیا می توان نقاط ضعف و قوت این 2 بازی را شناخت، افزود: این دو تیم خوب هستند اما به دلیل فیفا آنها من روزهای زیادی را از دست دادم، آن را دادیم، کمی به کی روش و بازیکنان کمک می کند. اما امیدوارم شرایطی پیش بیاید که تیم ملی با آمادگی بالا وارد مسابقات شود چون شوخی نیست و سه شانس برای دیدار با تیم های خیلی خوب در جام جهانی داریم. زمان زیادی را از دست دادیم و امیدواریم در این فرصت کمی که باقی مانده ام کی روش تیم را به شرایط مطلوبی برساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحمان احمدی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال سپاهان و ایران که با کارلوس کی روش کار می کرد، درباره تغییرات نیمکت نشینی به خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” گفت: بالاخره تصمیمات همین است. درست کردند و قبل از اینکه آقای تاج رئیس فدراسیون شد گفت آقای کی روش را می آورد. آنقدر درباره این وقایع گفته شده که نیازی به تکرار آنها نیست.

دروازه بان اسبق تیم ملی درباره اینکه کدام یک از این چهار نفر می توانند به طور دائم در جام جهانی در لیست تیم ملی حضور داشته باشند، گفت: نظر سرمربی مهم است. فکر می کنم چون بیرانوند در جام جهانی قبلی بازی کرده و تجربه خوبی دارد باید چاره کار تیم ملی باشد.

دروازه بان سابق تیم ملی معتقد است که علیرضا بیرانوند در لیست اصلی تیم ملی در جام جهانی حضور خواهد داشت.

احمدی: بیرانوند اولین دروازه بان ایرانی در جام جهانی است

وی درباره اعلام لیست نهایی تیم ملی و حضور 4 دروازه بان بیرانوند، نظم، حسینی و عابدزاده برای اردوی اتریش توضیح داد: در مجموع دروازه بان هایی هستند که در قهرمانی خوب کار کرده اند. امیر در اسپانیا هم بازی می کند. آنها شایسته انتخاب بودند، اما فکر می کنم یکی از این چهار نفر در بازی خواهد بود و این به تصمیم سرمربی هم بستگی دارد، اما هر چهار دروازه بانی هستند که شایسته پوشیدن پیراهن هستند.