احمدی: همه باید به مازیار زارع کمک کنیم

وی با اشاره به شرایطی که کادر فنی این تیم دنبال می کند، گفت: در انزلی همه ملوان و مازیار زارع را دوست دارند. در نهایت به دلیل تعصبی که داشت، با وجود اینکه تیم تجربه کمی داشت و تحت فشار روحی و روانی آنها بود، از نتایج ناراضی بود. ما به خودمان و سرمربی تیم ایمان داریم و مطمئنیم نتایج بهتری خواهیم گرفت.
احمدی در پایان درباره دیدار دیرهنگام تیمش مقابل فولاد خوزستان و انگیزه خود برای پیروزی در این دیدار گفت: دیدار مقابل فولاد بسیار مهم است و نتیجه این دیدار برای هر دو تیم حیاتی است. با این حال تیم آنها پول زیادی خرج کرد و برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شد. تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی خانگی را با موفقیت انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1851351
10 نوامبر 1401 در 07:22 ب.ظ
4.2 هزار |

2نقطه نظر

سرمربی ما تحت فشار است

ملوان هافبک جوان با اشاره به وضعیت بحرانی این تیم در جدول امیدوار است با پیروزی در بازی دیرهنگام مقابل خوزستان با شرایط خوبی به تعطیلات بروند.

احمدی: همه باید به مازیار زارع کمک کنیم

مهران احمدی، هافبک جوان ملوان در آستانه این بازی با اشاره به تساوی ارزشمند تیمش مقابل تراکتور گفت: بازی بسیار خوبی مقابل تراکتور داشتیم و نسبت به بازی های گذشته پختگی بیشتری به نمایش گذاشتیم. با توجه به اینکه تیم ما به تازگی به لیگ برتر رسیده است، طبیعی بود که هفته های اول از نظر تجربه کمی برای ما سخت بود. اشتباهات فردی و عدم تجربه باعث شد نتایج خوبی را از دست بدهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملان که هفته گذشته پس از چند نتیجه ناموفق مقابل تراکتورسازی و حریف یک تساوی ارزشمند کسب کرد، حالا امیدوار است با نتیجه خوب مقابل فولاد خوزستان کار را به پایان برساند.