احمد مومن زاده در یک قدمی لیگ برتر!

شهرداری بند عباس در حضور هواداران پرشور خود حاضر شد تا بازی شکست خورده را جبران کند و به لیگ یک راه یابد. این تیم اما نتوانست به آرزوی چندین ساله هواداران خود خاتمه دهد و به تساوی 2-2 در این مسابقات بسنده کرد. یک بازی پر تنش و بالا و پایین که چهار گل به ثمر رسانده است، بنابراین این اصفهانی است که صعود را جشن خواهد گرفت. .


سرویس خبر شماره: 1832060
13 جولای 1401 @ 23:42
5.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وان پارس با کسب سومین صعود در لیگ یکی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم وان پارس در دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مقابل شهرداری بندرعباس به تساوی 2 بر 2 دست یافت و در اولین بازی با برتری یک بر صفر صعود خود را جشن گرفت.

یکی از جذابیت های تیم وان پارس حضور احمد مومن زاده در ترکیب این تیم است. مهاجم سال های استقلال همچنان در 48 سالگی فوتبال بازی می کند و در تیم اصفهانی حضور دارد. او در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” با اطمینان از روند صعودی تیمش گفت: مطمئن باشید سال های آینده از وان پارس خواهید شنید. باشگاهی نیست که تازه متولد شده باشد و همینطور تمام شود. این تیم بسیار حرفه ای است. ما می خواهیم این باشگاه به اوج فوتبال ایران برسد و از مرزها عبور کند. این هدف ماست و امیدواریم دوستان به ما کمک کنند. ما اول هستیم و می خواهیم تیم وان پارس به قله فوتبال آسیا برسد. ما کار بسیار سختی داریم چون امتحانات فوتبال را دیده و چشیده ایم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم وان پارس اصفهان جواز حضور در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران را کسب کرد.

تیم وان پارس اصفهان در اولین تجربه خود در لیگ دسته دوم موفق شد تا روند صعودی باورنکردنی را رقم بزند. شاید جالب باشد بدانید که وان پارس اصفهان در سال 2018 تاسیس شد و با دو صعود متوالی از لیگ استانی و لیگ دسته سوم به لیگ دوم رسید. در صورت ادامه این روند صعودی باید شاهد لیگ بیست و سوم با حضور سه تیم اصفهانی باشیم. البته باید دید نماینده اصفهان می تواند این روند صعودی را تا پایان لیگ برتر ادامه دهد یا در رقابت تنگاتنگ صعود به لیگ یک گرفتار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم سه شنبه 16 تیرماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. وان پارس این دیدار جنجالی را با یک صحنه جنجالی داوری با برتری یک بر صفر به پایان رساند تا دست پر راهی بندرعباس شود.