احمد نوراللهی در راه مهدی قیدی / بازگشت هافبک پرسپولیس بعد از جام جهانی؟

در خبرها آمده است که الاهلی این روزها با نوراللهی نتایج مورد انتظار را کسب نکرده و زنگ خطر برای جاردیم به صدا درآمده است. در همین راستا مجله «عمارت الیوم» دیدار الجزیره و شباب الجزیره را سرنوشت ساز دانست.

به نظر می رسد سرنوشت هافبک ملی پوش ایرانی با سرنوشت جاردیم پیوند خورده است. این مربی سرشناس یکی از عوامل اصلی ماندن احمد نوراللهی در ترکیب امارات بود. تابستان گذشته اخبار مختلفی شنیده شد که با برکناری مهدی علی، سرمربی ایرانی شباب الاهلی، مهدی قیدی و احمد نوراللهی نیز باید از حضور در این تیم محروم شوند.

این پایان ماجرا نیست. تجربه نشان داده است که باشگاه های عربی حوزه خلیج فارس تحمل چندانی ندارند و فرصت کافی را در اختیار مربیان خارجی قرار نمی دهند. بنابراین جاردیم نمی تواند خیلی مطمئن باشد که فصل را با الاهلی شباب در امارات به پایان خواهد رساند. درست مثل احمد نوراللهی!

بر اساس گزارش های رسیده از امارات، شباب الاهلی منتظر درخشش احمد نوراللهی، هافبک ملی پوش ایرانی ایران در جام جهانی قطر است تا بتواند او را به قیمت مناسبی بفروشد. اگر نه، شاید احمد نواللهی با همان فرمولی که مهدی قائدی به استقلال بازگشت، به پرسپولیس برگردد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهدی قیدی با تیم اماراتی قرارداد داشت اما انتظار می رفت احمد نوراللهی با توافق طرفین به بازی در تیم شباب الاهلی ادامه دهد.

این رسانه اماراتی نوشت: سرنوشت ژاردیم با الاهلی به نتیجه بازی با الجزیره گره خورد. اگر این مربی در بازی نتیجه نگیرد به احتمال زیاد از سمت خود برکنار خواهد شد. اما جاردیم موفق شد الجزیره امارات را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا موقتا از خطر اخراج ضربه سر خود جلوگیری کند اما…

حالا جاردیم و نوراللهی در لیگ امارات شکست خورده اند. این موضوع باعث شده تا هواداران پرسپولیس به بازگشت هافبک سابق خود امیدوار باشند، اما بعید است تا قبل از پایان جام جهانی 2022 قطر اتفاق جدیدی رخ دهد.

اما شرایط برای این دو بنفش پوش متفاوت بود. ژاردیم به شباب الاهلی پیوست و خواستار بهانه گیری مهدی قائدی شد تا این وینگر فنی با قراردادی قرضی به استقلال برگردد.

سرمربی جدید شباب الاهلی احمد نوراللهی را در ترکیب خود نگه داشته است، در حالی که شنیده می شود مسئولان باشگاه اماراتی با این درخواست موافق نیستند.