احیای تیمی که ستاره های لیگ برتر می شناسند

یکی از تیم هایی که چند سالی است نامش در فوتبال طنین انداز شده بود دوباره احیا شد و ستاره های سابق لیگ برتر را گرد هم آورد.

احیای تیمی که ستاره های لیگ برتر می شناسند

نکته قابل توجه ستاره های سابق لیگ برتری است که برای قرمزها بازی می کنند. مصطفی اکرامی، مدافع چپ سابق تراکتورسازی به عنوان مربی و بازیکن در سره پوشان حضور دارد. همچنین بازیکنانی چون مجتبی شیری، مهاجم سابق راهان، مجتبی ترشیز، هافبک سابق تراکتورسازی، محمدحسین مهرآزما، کاپیتان سابق نفت تهران، امید نظامی پور و … که همگی سابقه طولانی لیگ برتری دارند در سرخپوشان پاکدشت بازی می کنند. و نقش ویژه ای در این تیم ایفا کنند.

مصطفی اکرامی مدافع چپ سابق تراکتورسازی و سایر تیم های لیگ برتری به عنوان بازیکن – مربی در سرخپوشان فعالیت می کند. اکرمی به تازگی دوره آموزشی سطح A آسیا را گذرانده است.

حالا سرخپوشان پاکدشت مدتی است که احیا شده اند. این تیم پس از قهرمانی در لیگ توابع و استان ها به دسته سوم کشور صعود کرده و در این دسته حضور دارد.

ترکیب سرخپوشان پاکدشت که ستاره های لیگ برتر سابق را در خود جای داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرخپوشان پاکدشت نامی است که پس از چند سال خرید استقلال در جنوب تهران و صعود به لیگ یک نتایج خوبی به دست آورد. این تیم مربیان سرشناسی از جمله فرهاد کاظمی داشت و در نهایت مسئولان امتیاز این تیم را به این تیم فروخته اند. هواداران و هیچ خبری از قرمزها نبود.

ستارگان سابق لیگ برتر سرخپوشان پاکدشت تصمیم گرفته اند این تیم را به لیگ دسته دوم ببرند و با سر و صدا پیش می روند. به عنوان نمونه مجتبی شیری بازیکنی که در راه آهن زیر نظر علی دایی در لیگ برتر فعالیت می کرد، تاکنون 4 گل به ثمر رسانده است که 3 گل زده و پاس گل داده است. سایر ستاره های سابق لیگ برتر که اکنون در قرمزها حضور دارند نیز در فرم خوبی هستند و به نظر می رسد گام ویژه ای برای موفقیت دوباره قرمزها برداشته اند.

مجتبی شیری بازیکن مورد علاقه علی دایی در راه آهن نیز یکی از بازیکنان تاثیرگذار سرخ پوشان پاکدشت است؛ او تاکنون 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1856319
8 دسامبر 1401 ساعت 15:41 |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شیری، اکرامی، ترشیز و… در پوشان سرخ پاکدشت