اخباری اولین قهرمانی/بازی بزرگ را به دست آورد


سرویس خبر شماره: 2018696
13 مه 1403 در 7:28 ب.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سایپا 1 – چادرملو 2;

شاگردان سعید اخباری به پیروزی ارزشمندی مقابل سایپا دست یافتند.

اخباری اولین قهرمانی/بازی بزرگ را به دست آورد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مهمترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم های سایپا و چادرملو اردکان امروز از ساعت 17 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند قضاوت کنید از این مسابقه

نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، پوریا بلیلاشک، سعید کریمی، سید محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، مهیار زهتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی و امیرحسین نعمتی همراه با سایپا در مقابل چادریم به همراه سارای‌عظیم شروع کننده بودند.

امیرحسین آسیابانپور، محمد بختیاری، سیروس صادقیان، اتابک زارعی، سعید محمدی فر، رضا محمودآبادی، علی طاهران، هادی حبیبی نژاد، محمد بلبلی، علی خدادادی و سیدعلی یحیی زاده نیز 11 بازیکن منتخب سعید اخباری را تشکیل دادند.

شاگردان سعید اخباری بازی را تهاجمی آغاز کردند و موقعیت های خوبی هم داشتند اما متاسفانه این توپ ها تنها در دقیقه 30 تبدیل به گل شد که رضا محمودآبادی به لطف تیمی دیدنی توانست دروازه سایپا را باز کند و چادرملو با یک گل پیروز شد توپ نیمه اول بدون پیروزی

2017505

در نیمه دوم با وجود اینکه سایپا در تلاش برای گلزنی بود، شاگردان اخباری توانستند نمایش بهتری از خود به نمایش بگذارند و پس از اینکه رضا خدادادی یک موقعیت بدیهی گلزنی را از دست داد، در دقیقه 65 رضا دهقان جایگزین او گلزنی کرد و ضربه ای را زد. سایپا 2-0 و استراحت کن.

محمد بختیاری مدافع چادرملو در دقیقه 73 با کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار تیمش پیچیده شود و در شرایطی که این تیم 10 نفره بود، سایپا موفق شد اولین گل را به ثمر برساند. همخوانی داشتن. در آخرین لحظات توسط رضا فرجی پس از حملات متوالی اما در نهایت شاگردان اخباری با برتری 6 برنده این دیدار را به دست آوردند.

تیم فوتبال چادرملو با برتری ارزشمند 2-1 در دیدار رفت خارج از خانه امروز 60 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قطعی کرد تا بیش از همیشه به لیگ برتر امیدوار باشد و مجتبی سراسیا این تیم نیز برای دومین بار متوالی 41 امتیاز از دست داد و با تفاضل گل بهتر مقابل آریو اسلامشهر در رده پنجم جدول باقی ماند.

مجله اخبار فوتبال داخلی