اخباری: هدف ما صعود به مرحله مقدماتی جام جهانی است

وی درباره حریفان ایران توضیح داد: همه می دانید که حریفان ما تیم های بزرگی هستند و تیم فعلی آمریکا با تیم 1998 متفاوت است و بیشتر آنها در انگلیس بازی می کنند. بازیکنان تیم ملی انگلیس که نیازی به معرفی ندارند. آرزوی همه ما برداشتن قدم بعدی است و اگرچه کار سختی است اما با این هدف راهی جام جهانی می شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدرضا اخباری می گوید امیدوار است در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد.

اخباری: هدف ما صعود به مرحله مقدماتی جام جهانی است

اخباری در پاسخ به این سوال که چقدر انتظار حضور در اردوی فینال را دارد، گفت: همه بازیکنان به حضور در جام جهانی امیدوار هستند حتی من که تا آخرین مراحل فصل قبل حضور داشتم. امیدوارم با تلاشم بتوانم نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم.


سرویس خبر شماره: 1851451
11 نوامبر 1401 ساعت 11:49 |
216

0نقطه نظر

امیدوارم در جام جهانی حضور داشته باشم.

گلر، ملی پوش تراکتورسازی درباره شرایط اردو گفت: همه سازمان ها تلاش می کنند بهترین خدمات را به تیم ملی ارائه دهند و بازیکنان می خواهند با تمرینات خوب در جام جهانی بدرخشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا اخباری دروازه بان تیم تراکتورسازی با حضور در تمرین تیم ملی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: طبق برنامه آقای کی روش و با تشکیل مینی کمپ، تمرینات بسیار خوبی داشتیم. تمرینات بسیار فشرده بوده و از زمان اضافه شدن بازیکنان جوان این فشار دوچندان شده است. ما واقعا امیدواریم که خیلی آماده باشیم و در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم.