اخبار تکراری؛ گرت بیل نیز بازی امشب را از دست داد


سرویس خبر شماره: 1820668 |
31 تیر 1401 5:55 بعد از ظهر |
1,215 امتیاز خبر|

0نظرات

گرت بیل بازیکن 32 ساله ولزی رئال مادرید در این فصل تنها 290 دقیقه برای این تیم در تمامی رقابت ها بازی کرده است و در 7 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است که اصلا آمار قابل قبولی نیست. حال رئال مادرید در بیانیه ای که دلیل خاصی برای غیبت گرت بیل اعلام نکرده است، در بیانیه ای کوتاه اعلام کرده است که این بازیکن برای بازی امشب مقابل اوساسونا در اختیار کادر فنی نخواهد بود.

به نظر می رسد گرت بیل وینگر پس از پایان قراردادش در ماه ژوئن، قطعا سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد و هیچ امکانی برای تمدید قراردادش با این بازیکن حاشیه ای وجود ندارد. علیرغم شایعاتی مبنی بر خداحافظی احتمالی از فوتبال، راب پیج، سرمربی تیم ولز اخیرا مدعی شده است که گرت بیل قطعا در فصل آینده در رده باشگاهی بازی خواهد کرد و مشتاقانه منتظر حضور در جام جهانی قطر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید اعلام کرد که گرت بیل بازی امشب رئال مادرید و اوساسونا در لالیگا را از دست خواهد داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با 15 امتیاز بیشتر از بارسلونا صدرنشین لالیگا هستند و به دنبال شکست دادن اوساسونا در خانه هستند. البته این تیم در 13 بازی اخیر خود در لالیگا شکست نخورده است، اما پیروزی احتمالی رئال مادرید گام بزرگ دیگری برای کسب سی و پنجمین عنوان قهرمانی این فصل برای آنها خواهد بود.