اخبار تیم لیورپول مقابل اورتون – مصدومیت و ترکیب در دسترس – لیورپول اف سی

لیورپول در اولین بازی آخر هفته مقابل اورتون به بازی های لیگ برتر بازگشته است و یورگن کلوپ در حال فکر کردن به انتخاب خود، مشکلات آمادگی جسمانی زیادی دارد.

نیمه‌های قرمز و آبی مرسی‌ساید برای 243 امین بار در روز ناهار روز شنبه در یک درگیری بزرگ به هم می‌رسند تا ما را پس از تعطیلات بین‌المللی به بازی بازگردانند.

لیورپول در 6 دیدار از هفت دیدار اخیر خود با آبی ها در آنفیلد پیروز شده است و به دنبال ادامه این روند است زیرا آنها به دنبال سه امتیاز مورد نیاز برای بازسازی شتاب اولیه فصل خود هستند.

آنها باید این کار را بدون تعدادی از اعضای کلیدی تیم انجام دهند، با مدیری که در کنفرانس مطبوعاتی جمعه خود یک به روز رسانی آمادگی برای تیم ارائه می دهد.

در اینجا خلاصه ای از افرادی است که در دسترس هستند، چه کسانی شک دارند و چه کسانی برای شنبه خارج از رقابت هستند:

لندن، انگلستان - شنبه، 30 سپتامبر 2023: اندی رابرتسون بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه تاتنهام هاتسپر و باشگاه لیورپول در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

هواداران لیورپول بدترین ترس های خود را در کنفرانس مطبوعاتی کلوپ قبل از اورتون دیدند که سرمربی این تیم فاش کرد. اندی رابرتسون نیاز به جراحی روی شانه دررفته او خواهد داشت.

کودی گاکپو روز پنجشنبه برای اولین بار با تیم تمرین کرد، اما کلوپ اصرار داشت که “باید ببیند” آیا می توان او را برای حضور مقابل اورتون در نظر گرفت یا خیر.

کرتیس جونز باید منتظر باشد تا پس از اخراجش از تاتنهام از محرومیت بازگردد، اما دیوگو جوتا واجد شرایط محرومیت یک بازی خود از همان بازی است.

ولورهمپتون، انگلستان - شنبه، 16 سپتامبر 2023: دیوگو جوتا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر FA بین ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

زوج هافبک اسپانیایی تیاگو و استفان باجتیچ به ترتیب با مشکلات لگن و ادکتور وجود ندارد، در حالی که کانر بردلی همچنان به مراقبت از مشکل کمری که او را از پیش فصل دور نگه داشته است، می پردازد.

کائویمهین کلهر او پس از بریدگی زانو که او را مقابل یونیون اس جی دور نگه داشت بهبود یافت و به احتمال زیاد جایگاه خود را روی نیمکت بازگرداند. بن دوک در صورت داشتن مشکل عضلانی، جایی در تیم را از دست خواهد داد.

لوک چمبرز بعید است که بعد از مصدومیت مچ پای خودش در دسترس باشد و فقط روز جمعه به تمرینات بازگشت.


ترکیب موجود لیورپول مقابل برایتون

ولورهمپتون، انگلستان - شنبه، 16 سپتامبر 2023: کودی گاکپو از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دروازه بان ها: آلیسون، کلهر، آدریان، پیتالوگا، جاروس

مدافعان: فن دایک، کوناته، ماتیپ، گومز، کوانسا، الکساندر-آرنولد، تسیمیکاس، چمبرز*

هافبک ها: Szoboszlai، Mac Allister، Gravenberch، Elliott، Endo

مهاجمان: صلاح، دیاز، نونز، گاکپو*، جوتا

* مشکوک

https://www.thisisanfield.com/2023/10/liverpool-fc-team-news-vs-everton-injuries-and-available-squad/ منبع: