اخبار عجیب شبانه: فرشته نجات، فرشته مرگ!


کد اطلاعات: 2048938
27 ژوئن 1403 ساعت 06:07
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

محمدرضا اخباری در دیدار مقابل سپاهان شرایط عجیبی را تجربه کرد.

اخبار عجیب شبانه: فرشته نجات، فرشته مرگ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا اخباری دروازه بان باتجربه گهر سیرجان در دیدار مقابل سپاهان فوتبال تلخ و شیرینی را تجربه کرد. او با یک سیو فوق العاده دیدنی دروازه خود را حفظ کرد اما روی گل دوم سپاهان اشتباه بزرگی انجام داد.

اخباری در نیمه اول دیدار مقابل سپاهان با واکنشی دیدنی ضربه چپ غیرقابل مهار میلاد زکی پور را به کرنر فرستاد و یکی از زیباترین سیوهای فصل فوتبال ایران را انجام داد و در این صحنه موفق شد امتیاز تیمش را حفظ کند. . دروازه بسته است و همیشه جریان بازی را یکنواخت نگه می دارد.

اما در نیمه دوم با خروجی ضعیف خود دروازه هادی محمدی را خالی گذاشت تا با یک ضربه سر ساده برای دومین بار دروازه گل گهر را باز کند و تیم سپاهان در این دیدار پیش افتاد و بازگشت او را رقم زد.

1990636

اخباری در این فصل یکی از بهترین بازیکنان گل گهر سیرجان بود که با عملکرد خوب خود شرایط خوبی را برای خط دفاعی این تیم ایجاد کرده بود. بازیکنان و اعضای تیم گل گهر روی او حساب ویژه ای باز کرده بودند تا به این تیم دسترسی پیدا کنند. فینال مسابقات اما شرایط برای او مشخص شد که در این مسابقه دو روی سکه وجود دارد، او یک سیو نجات بخش انجام داد و یک اشتباه مهلک مرتکب شد!

در پایان بازی در حالی که به تیرک دروازه خود تکیه داده بود نتوانست از جای خود بلند شود و از همان جا به تماشای شادی بازیکنان و سپس درگیری بازیکنان دو تیم پرداخت و اتفاقات مسابقه را مرور کرد. . با خودش!

مجله اخبار فوتبال داخلی