اخبار مهم نقل و انتقالات Caicedo به عنوان هافبکی که قرار است بازی جام حذفی را از دست بدهد

بیشتر بخوانید: تریلر هفت گلی جام حذفی توسط کارشناس بی‌بی‌سی پیش‌بینی شده بود که از کمبود «شدت» لیورپول انتقاد می‌کرد.

🚨 Moises Caicedo تا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به برایتون باز نخواهد گشت. موضع باشگاه در مورد فروش بدون تغییر باقی می ماند. کایسدو در بازی جام حذفی با لیورپول حضور نخواهد داشت. اگرچه خواستگاران (و عوامل جدید کایسدو) تسلیم نشده اند، برایتون قصد دارد همچنان ادامه دهد. pic.twitter.com/U9muMXctnI

شما می توانید به روز رسانی Caicedo را از طریق مشاهده کنید @JacobsBen در توییتر:



https://www.empireofthekop.com/2023/01/28/major-caicedo-transfer-update/ منبع:

هواداران لیورپول در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی هیجان‌زده بودند، زمانی که مویسس کایسدو شروع به دنبال کردن بازیکنان لیورپول در اینستاگرام کرد و به نظر می‌رسید که او می‌تواند به قرمزها بپیوندد، اما اوضاع از آن زمان واقعاً آنطور که انتظار داشتیم پیشرفت نکرده است.

اختصاصی: به روز رسانی سفیان امرابات برای لیورپول – تک تک کلمات آخرین مصاحبه ما با اناس باخار

طبق گزارش بن جیکوبز: مویسس کایسدو تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته نشود به برایتون باز نخواهد گشت. موضع باشگاه در مورد فروش بدون تغییر باقی می ماند. کایسدو در بازی جام حذفی با لیورپول حضور نخواهد داشت. اگرچه خواستگاران (و ماموران جدید کایسدو) تسلیم نشده اند، برایتون قصد دارد نگه دارد..

به نظر می رسد توپچی ها پیشنهادی برای جذب این بازیکن اکوادوری ارائه کرده اند و همین امر او را از تمرکز بر روی تیم روبرتو دزربی دور کرده است. بیانیه مشکوک اینستاگرام جایی که به نظر می رسید خروجش از تیم ساحلی را تایید می کرد.

خبر ناخوشایند برای ما این است که به نظر می رسد ما در حال حاضر درگیر هیچ مذاکره ای برای بازیکن نیستیم، اما با توجه به این پیام عمومی که همیشه آماده واکنش در بازار هستیم – شاید اگر بازیکن به عقب راندن ادامه دهد، ممکن است حرکتی انجام دهیم. از برایتون

علیرغم یک دوره یک ماهه از علاقه ما، آرسنال و چلسی، این بازیکن 21 ساله همچنان بازیکن برایتون است، اما به نظر می رسد آخرین به روز رسانی ها حاکی از آن است که شایعات نقل و انتقالات می تواند او را از بازی ما در جام حذفی با مرغ دریایی منتفی کند.

– بن جیکوبز (@JacobsBen) 28 ژانویه 2023

بازیکن باید فکر کند که قرار است ورزشگاه AMEX را ترک کند، اما گزارش اخیر روزنامه‌نگار CBS خلاف این را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد باشگاه او مصمم است که بتواند او را حداقل تا پایان کمپین در آنجا نگه دارد.