اخبار و اخبار مهم در مورد عبدالکریم حسن


سرویس خبر شماره: 2051533
8 جولای 1403 ساعت 17:23 |
57.1 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

مذاکرات به بن بست رسیده است.

باشگاه الوکره با جدیت برنامه های نقل و انتقالاتی خود را دنبال می کند.

اخبار و اخبار مهم در مورد عبدالکریم حسن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه الوکره فصل گذشته قهرمان جام حذفی قطر شد و در رده چهارم لیگ ستارگان قرار گرفت. این باشگاه قطری که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده در تلاش است خود را برای فصل آینده آماده کند.

الوکره ابتدا حمد منصور را که قرارداد قرضی او با باشگاه شمال به پایان رسیده بود را به تیمش بازگرداند. این باشگاه سپس عبدالرحمن رشید را با قراردادی رسمی به خدمت گرفت. بازیکنی که توانایی های فنی و بدنی بالایی دارد و در پست دفاعی مناسب ضعف الوکره را برطرف می کند.

این باشگاه قطری نیز در تلاش برای جذب عبدالکریم حسن است. مجله الرایه در این باره نوشت: اگر الوکره موفق به جذب عبدالکریم حسن ستاره سابق تیم ملی شود تا حدودی مشکل دو مدافع کناری خود را حل کرده است. برخی اخبار حاکی از آن است که مذاکرات با باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن به بن بست رسیده است.

2009715

الوکره در تلاش است تا بازیکنان بین المللی بیشتری را جذب کند و برای رقابت شدید در سطح محلی و آسیایی آماده شود. این تیم همچنین مذاکرات خود با الکساندر شولتز، مدافع دانمارکی تیم ژاپنی Overwards Diamonds of Japan را زیر نظر دارد و امیدوار است او در روزهای آینده به دوحه سفر کند.

در صورت پیوستن شولتز به الوکره، این باشگاه تنها با یک سهمیه خارجی باقی خواهد ماند و گزارش ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در حال بررسی جذب یک بازیکن آفریقای جنوبی هستند.

مجله اخبار فوتبال داخلی