اخبار و نتایج زنده فوتبال ایران و جهان مجله اخبار فوتبال

مهاجم ۲۲ ساله پاری سن ژرمن در ۱۷۱ بازی حضور داشته و ۱۳۲ گل به ثمر رسانده است. با پایان اشغال ایران در 1325 و بازگشت کشور به شرایط عادی، کشور ایران برای نخستین بار جهت حضور در مسابقات المپیک 1948 لندن اعلام آمادگی کرد، اما پیش شرط حضور در این تورنمنت مهم داشتن فدراسیونهای ورزشی مستقل بود؛ بنابراین فدراسیونها و از جمله فدراسیون فوتبال در سال 1325 تشکیل شد که علی کنی نخستین رئیس آن بود. طبق گزارش رسانههای مختلف اروپایی، هنوز روسای این سه باشگاه دست بردار نیستند و به فکر اجرای این پروژه هستند به طوری که شنیده میشود در طی ساعات آتی، آندره آنیلی، که از بنیان گذاران این پروژه است، در یک سخنرانی بازگشت سوپرلیگ را با شیوهای متفاوت و البته با پیشنهادات و برنامههای جدید اعلام میکند.

این فناوری های به شکل های مختلفی می توانند به روند رو به جلو این ورزش ها کمک کنند. پروین با کمک به تیم ملی برای رسیدن به سه عنوان قهرمانی در چهار سال، عناوین مختلفی در سطح ملی به دست آورده است. او جایگاهی منحصر به فرد در تاریخ فوتبال به خود اختصاص داده و با عبور از فرانس پوشکاش در سال 2003 عنوان برترین گلزن در سطح بینالمللی را به خود اختصاص داد. در شهریور ۱۳۹۸، فیفا ضربالاجلی برای حضور هواداران زن ایرانی در ورزشگاهها داد. جی پلاس، باشگاه پرسپولیس تهران باتوجه به جذب ستارههای سرشناس فوتبال ایران، فعالیت چشم گیری در فصل نقل و انتقالات داشت اما در بحث خرید مهاجم خارجی برای خط حمله خود تا حدودی به مشکل خورده بود که اعتراضات هواداران قرمزهای پایتخت را هم به همراه داشت. با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران سه مسابقه تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مقابل تیمهای استقلال تهران، سپاهان و پیکان تهران به اتهام استفاده از بازیکن غیرقانونی ۳-۰ اعلام شد و به همین خاطر ۷ امتیاز از مجموع امتیازات تیم کرمانی کاسته و ۳ امتیاز به دو تیم سپاهان و پیکان که مقابل گل گهر شکست خورده بودند و ۲ امتیاز به استقلال که در مقابل این تیم متوقف شده بود، اضافه شد.

جهان نيوز، پس از پایان لیگهای فوتبال معتبر اروپایی، چند بازیکن بار دیگر توانستند تواناییهای خودشان را اثبات کنند و برخی دیگر نوید دهنده ظهور استعدادهای بزرگ در دهه پیش رو بودند. ۲۰۲۰ چند بازیکن عملکرد فوق العادهای در تیمهای خود داشتند و در کنار ظهور استعدادهای جوان و آینده دار، بازیکنان کهنه کار و مطرح دنیای فوتبال به عملکرد خوبشان تداوم بخشیدند. پخش زنده آنلاین یکی از بهترین روشها برای تماشای فوتبال است، در کنار پخش زنده آنلاین فوتبالی شما میتوانید از آمار بازیها، ترکیب بازی، چت و گفتگوی زنده و کلی امکانات جذاب دیگر استفاده کنید و از تماشای پخش زنده فوتبال لذت ببرید. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) رسما تیم های ملی فوتبال مردان و زنان روسیه را تا اطلاع ثانوی از تمامی مسابقات کنار گذاشتند. باشگاه باید مطابق با شاخصههای ارائه شده توسط وزارت ورزش و جوانان تاسیس شده باشد و پس از ثبت آن، عضویت فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال را داشته باشد. این مشکلتراشیها در حالی است که سازمان برنامه و بودجه میتواند بودجهای را برای این امر در نظر گرفته و به خزانه صدا و سیما تزریق کند. البته باید اشاره کرد تنظیمات معمولی که در هربازی وجود دارد مانند تنظیمات گرافیکی و یا تنظیمات صدا را در این بازی شاهد نبودیم که خود یک ضعف و محدودیت به حساب می آید و هم چنین وجود یک میانبر برای تنظیمات بازی در صفحه مکث بازی ( pause) بسیار احساس می شود.

مهدویکیا همچنین گل پیروزی بخش ایران در دیدار معروف مقابل آمریکا را به ثمر رساند و یکبار دیگر در سال 2006 در جامجهانی برای تیم ملی به میدان رفت. دایی در رقابتهای جامجهانی 1998 و 2006 برای ایران به میدان رفت؛ هرچند نتوانست در هیچیک از این مسابقات برای تیمش گلزنی کند. او میتوانست با حضور در ترکیب تیم کارلوس کیروش برای رقابتهای جامجهانی 2014 برزیل، دومین حضورش در این مسابقات را تجربه کند. این هافبک پرتغالی از زمان حضورش در اولدترافورد منچستر یونایتد را کاملا متحول کرد. مسلماً یکی از بهترین هافبکهای این فصل لیگ جزیره، برونو فرناندز بود که از زمان پیوستن به منچستر یونایتد بازیهای درخشانی ارائه کرده است. تاتنهام در فصل اخیر عملکرد ضعیفی داشت و اگر بازیهای خوب هری کین نبود، این تیم نمیتوانست در رده هفتم بایستد. او در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ کفش طلای اروپا را دریافت کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت نود MIN با انتشار تصویری در فضای مجازی به جذاب ترین مسابقات فوتبال در دهه ی اخیر اشاره کرد که در این لیست نام دیدار های مهم و حساسی به چشم می خورد. عملکرد او در این فصل به گونهای بود که دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفت نام او را در لیست خروسها برای مسابقات یورو قرار دهد.

در مورد یورگن لوکادیا باید اشاره کرد؛ سایت «ترانفسرمارکت» ارزش این بازیکن ۲۸ ساله هلندی را ۲ میلیون یورو (بیش از ۶۴ میلیارد تومان) ارزیابی کرده است. نواب رییس پیشنهادی و نامزد هیات رییسه باید از ۲ نفر از اعضای مجمع عمومی تاییدیه اخذ نمایند. با حکم کمیته استیناف رئیس معزول فدراسیون هم حق حضور در مجمع را ندارد. عزیزی علاوه بر حضور در جامجهانی در رقابتهای قهرمانی آسیا در سالهای 1996 و 2000 برای تیم ملی ایران بازی کرد. او به تیم ملی ایران کمک کرد تا در سال 2003 در رقابتهای چلنج کاپ قهرمان شود. او در روزهای فوتبال حرفهایاش چهار عنوان قهرمانی در لیگ ایران و جام حذفی را به دست آورد و پنج بار با دو باشگاه مختلف قهرمان لیگ استان تهران شد. موفقیت در بازیهای آسیایی 1974 در میان دو قهرمانی آسیا نیز از افتخارات این بازیکن بود. امسال قرار بود تیم ملی فوتبال ایران بازیهای مهمی نیز داشته باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

مستند یا تورنمت یا تیم یا بازیکن موردنظرتان را به ما ارائه فرمائید تا لیست فایلهاي موجود در اختیار شما قرار گیرد. فدراسیون بینالمللی تاریخ و آمار او را در میان 8 بازیکن برتر فوتبال قرن بیستم آسیا قرار داده است. مسی بزرگترین بازیکن تاریخ بارسلونا به شمار میرود. یکی از بزرگترین اسطورههای تاریخ باشگاه فوتبال پرسپولیس، علی پروین است که با راهیابی به رقابتهای جامجهانی 1978 نام خودش را به عنوان یکی از اعضای کلیدی این تیم ایرانی به ثبت رسانده است. آمار 149 بازی ملی او را به بازیکنی با بیشترین بازی ملی در تاریخ فوتبال ایران تبدیل کرده و در رده چهاردهم دنیا قرار داده است. امباپه که یکی از فوق ستارههای جدید فوتبال است، به نظر میرسد در دهه پیش رو همراه با ارلینگ هالند بهترین مهاجم دنیا باشند.

او در اولین تورنمنتی که برای ایران بازی کرد توانست بزرگترین تأثیرش را به جا بگذارد و با وجود سوم شدن ایران به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات شناخته شد. خط دفاع ایران در بازی بسیار ضعیف ظاهر شد و به ویژه در صحنه گل اول ژاپن با رها کردن جریان بازی و اعتراض دسته جمعی به داور انتقادات فراوانی را برانگیخت. جایی که یک بازیکن خطا میکند اما بازی ادامه پیدا می کند زیرا تیمی که خطا را متحمل میشود در موقعیت بهتری نسبت به آن قرار دارد نسبت به زمانی که داور بازی را متوقف می کرد. ملی پوش انگلیسی بدون شک بهترین فصل خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفهای تجربه کرد؛ زیرا در ۳۵ بازی لیگ برتر ۲۳ گل زد و ۱۴ پاس گل داد تا عنوان برترین گلزن و برترین پاسور این رقابتها را از آن خود کند. در حالی که ایران رقابتهای جامجهانی 1998 فرانسه را در مرحله گروهی ترک کرد، عملکرد آنها در کل یک موفقیت برای این تیم محسوب میشد زیرا آنها توانستند اولین پیروزی خود در این رقابتها را کسب کنند و در دو بازی دیگر نیز عملکرد خوبی داشته باشند. و نخستین پیروزی ایران در بازیهای المپیک به دست آمد.

فوتبال امشب را که در ورزشگاه ملک عبدالله دوم اردن پایتخت عمان برگزار می شود، رضا جعفری گزارش خواهد سایت akhbarfootball کرد. این ورزشگاه با ظرفیت 40 هزار نفر پیش از این میزبان جام خلیج فارس، بازی های آسیایی و جام ملت های آسیا بوده است. طبق این قرارداد، نام اسپاتیفای درون ورزشگاه هم روی صندلیها حک خواهد شد. از باشگاههای رئال مادرید و لیورپول به عنوان جدیترین مشتریان امباپه نام برده میشود. شایعات زیادی درباره جدایی رونالدو از یوونتوس مطرح شده و از منچستر یونایتد به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده میشود. هدف شما از تمرینهای بعدی که در ادامه آمده است، تنها سریعتر شدن شما نیست بلکه دقیقتر شدن شماست. در این گزارش به بررسی عملکرد ۱۰ تن از موفقترین بازیکنان شاغل در لیگهای اروپایی میپردازیم.

بهدنبال این قهرمانی، موفقیتهای بیشتری در کارنامهی رونالدو ثبت شد؛ سه قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا در چهار سال و قهرمانی لالیگا در سال ۲۰۱۷. با این حال کریستیانو رونالدو باز هم در فرم خوب خود باقی ماند و با به ثمر رساندن ۲۹ گل در ۳۳ بازی آقای گل سری آ شد. یوونتوس در این فصل عملکرد ضعیفی داشت و علاوه بر حذف از لیگ قهرمانان اروپا، نتوانست مانند فصول گذشته به قهرمانی سری آ برسد و با ایستادن در رده چهارم این رقابتها به کارش پایان داد. ۲۰۲۰ بود و با عملکردش نشان داد که منچسترسیتی در خرید او دچار اشتباه نشده است. ببرها که با حذف کردن نشان دادن سطح بالایی دارند، امشب میزبان چکش ها خواهند بود و باید دید آیا باز هم میتوان یک تیم لیگ برتری دیگر را حذف کند و به شگفتی خود ادامه دهند یا که خیر؟ در حالی که علی کریمی از لحاظ تکنیکی بهتر از علی دایی بود، رکورد گلزنی دایی در سطح ملی را نمیتوان نادیده گرفت. به نظر میرسد که عملکرد روبرت لواندوفسکی با افزایش سن بهتر میشود. او در سال 2004 به عنوان بازیکن سال آسیا انتخاب شد و در سال 2012 در حالی که 34 سال سن داشت در انتخاب بهترین بازیکن آسیا در رده دوم قرار گرفت.

یورگن لوکادیا هلندی مبلغ ۸۰۰ هزار دلار به عنوان دستمزد یک فصل خود از پرسپولیس خواسته و ۳۰۰ هزار دلار نیز باید در قالب آپشن پرداخت شود. شاید پرسش این باشد که آپشن های قرارداد این بازیکن چیست؟ پژمان نوری، مدیرعامل کنونی ملوان و بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در نخستین روزهای ورودش به تیم ملی شماره ۵۶ را به تن داشت و در ادامه پیراهن ۱۸ را به تن کرد. موفقیتهای امباپه در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ با پیراهن موناکو باعث شد تا باشگاههای زیادی برای جذب او دست به کار شوند، اما در نهایت این پاری سن ژرمن بود که توانست این مهاجم مستعد را به خدمت بگیرد. شجاع که اولین بار نیز با هدایت اسکوچیچ، برای تیم ملی فوتبال ایران نیز به میدان رفت، نمی خواهد پیراهن تیم ملی را به راحتی از دست بدهد. از زمان پیوستن به منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶، این بازیکن فرانسوی موفق نشده نمایش خارق العاده اش در یوونتوس را تکرار کند اما این تمام این موضوع ناخوشایند را نمی توان به گردن خود وی انداخت.

فرناندس از یک رقابت عالی ۲۰۲۰/۲۱ لذت برد، ۳۷ بازی در لیگ انجام داد، ۱۸ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل داد. این بازیکن ۲۹ ساله در این فصل ۲۵ بازی در لیگ برتر انجام داد، ۶ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل داد. کریمی که اولین بازی ملیاش برای ایران را کمی پس از حذف ایران از رقابتهای جامجهانی 1998 فرانسه انجام داد، هشت سال بعد به عضوی کلیدی برای ایران در راهیابی به رقابتهای جامجهانی 2006 آلمان تبدیل شد. با وجود این که این فصل برای بارسلونا ناامید کننده بود و آنها در رده سوم لالیگا ایستادند، مسی همچون فصلهای گذشته به درخشش خود ادامه داد و در ۳۵ بازی که در لیگ انجام داد، موفق شد ۳۰ گل به ثمر برساند و ۹ پاس گل بدهد. مارک هیوز یک بار در یک روز دو بازی انجام داد. هیچکس بهتر از دو ستاره نوظهور ایران نیست. مسلماً لیونل مسی یکی از بزرگترین بازیکنانی است که مستطیل سبز تا کنون به خود دیده و این فوق ستاره آرژانتینی با تواناییهای منحصر به فرد خود همه را مجذوب کرده است.

ورزش سه نوشت: پیش از این در خبرها آمده بود که اختلاف پرسپولیس و مهاجم هلندی آپشن ۳۰۰ هزار دلاری است نه اصل قرارداد! ۳۰۰ هزار دلار آپشن قرارداد یورگن لوکادیا بر اساس شنیدهها شامل گل زده، پاس گل، آقای گلی، قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و همین طور رضایت سرمربی از او میشود! حالا خبر میرسد باشگاه پرسپولیس هم کوتاه آمده و با آپشن های قرارداد لوکادیا موافقت کرده است. چنانچه لوکادیا به ایران بیاید و با این مبلغ با پرسپولیس قرارداد امضا کند تبدیل به با ارزشترین و گرانترین بازیکن لیگ برتر کشورمان خواهد شد.