اختر: منطقی بازی کنیم، نتیجه خوبی می گیریم

وی ادامه داد: از این نکته غافل نشویم که ولز 80 درصد تیم ملی انگلیس را تشکیل می دهد. بنابراین بازی سختی در پیش داریم. از بچه های ایران توقع دارم بازی قشنگی ارائه بدهند مهم نیست نتیجه چه شود. اگر بتوانیم در بازی با ولز امتیاز بگیریم، سرنوشت ما برای ادامه جام مقابل آمریکا در دستان ماست. امیدوارم برای تیم ما خوب پیش برود و خدا به ما کمک کند تا بازی شایسته ای را با نتیجه مقابل ولز و آمریکا انجام دهیم.

اختر در پایان افزود: همیشه در هر تورنمنت از 18 بازیکن استفاده می کنیم. دوست داشتم آقای کی روش چند بازیکن جوان مثل محبی، قائدی، نورافکن، فلاح و… را می گرفت. در جام جهانی تا بتوانند حال و هوای این تورنمنت را تجربه کنند. با این حال الان شرایط تیم ملی مهمتر است و امیدوارم در بازی روز جمعه با عملکرد معقول نتیجه خوبی کسب شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855362
آذر 03, 1401 در 22:56 |
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اگر ولز را مساوی کنیم، همه چیز در دستان ماست

ادموند اختر پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی ایران و ولز به خبرنگار ما گفت: همه ما پیشکسوتان و فوتبالدوستان از نتیجه تیم ملی خوشحالیم. امیدوارم بچه ها بعد از باخت مقابل انگلیس شرایط خوبی داشته باشند و در بازی با ولز عملکرد معقولی داشته باشند.

ادموند اختر می گوید ولز تیم قدرتمندی است اما با بازی منطقی مقابل این تیم ایرانی می تواند نتیجه خوبی بگیرد.

اختر: منطقی بازی کنیم، نتیجه خوبی می گیریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمارش معکوس برای دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 آغاز شده است. شاگردان کارلوس کی روش این بار مقابل گرت بیل و دوستانش صف آرایی خواهند کرد که با توجه به شرایطی که وجود دارد، محکوم به امتیاز گرفتن در این دیدار هستند. نتایج دور اول و به منظور جلوگیری از خداحافظی زودهنگام با جام.