اختصاصی؛ مصاحبه با جریمه ترین گلزن تاریخ

خبرنگار – این اولین جام جهانی پس از مرگ دیگو مارادونا است. چه احساسی نسبت به آرژانتینی ها دارید؟
سرخیو – این یک جام ویژه خواهد بود زیرا ما اولین بار دیگو را در سال 1982 در اسپانیا داشتیم و در 40 سال گذشته همیشه دیگو را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی در کنار خود داشته ایم. امسال که دیگو نیست، مطمئناً برای همه ما یک برش ویژه در این زمینه خواهد بود و مطمئناً از او با علاقه فراوان یاد می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

خبرنگار – ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014 بازی کردند به نظر شما چطور بود؟
سرخیو – بازی خیلی سختی بود و ایران بسیار منظم بازی کرد و ما با گل دقیقه آخر مسی پیروز شدیم. فینالیست شدیم اما بازی با ایران خیلی سخت بود.

خبرنگار – کدام گروه را برای آرژانتین در جام جهانی ترجیح می دهید؟
سرخیو – خیلی سخت است زیرا فوتبال ورزشی است که گاهی اوقات روی کاغذ همه چیز ساده به نظر می رسد اما در عمل شرایط برای شما سخت می شود. در فوتبال همه چیز به نتایجی بستگی دارد که به دست می آورید. در مرحله گروهی می توانیم با آلمان یا هلند هم گروه شویم. اگر ببازیم و شکست بخوریم طبیعتاً می گوییم در گروه سختی قرار داشتیم. از طرفی اگر برنده شوید روحیه مضاعفی برای ادامه بازی ها خواهید گرفت. اینجا هم همگروهی با یک تیم قدرتمند نشان از برتری خود دارد. به این ترتیب همه چیز فقط حدس و گمان خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آستانه قرعه کشی جام جهانی، ستاره هایی از کشورهای مختلف به دوحه آمدند تا به عنوان مهمان در این مراسم شرکت کنند. یکی از این مهمانان سرخیو گیگوچیا گلر منتخب جام جهانی 90 است.
دروازه بانی که یکی از عوامل اصلی صعود آرژانتین به فینال این تورنمنت بود. اما در نهایت با قبول شکست در فینال مقابل آلمان، دست این دروازه بان از جام قهرمانی گم شد.
گفتگوی اختصاصی مجله اخبار فوتبال با این دروازه بان محبوب دهه 90 را بخوانید.

دروازه بان آرژانتینی در جام جهانی 1990 به سوالات مجله اخبار فوتبال پاسخ داد.


سرویس خبر شماره: 1817389 |
10 فروردين 1401 ساعت 23:49 |
8,935 |

0نظرات

گیگوچیا: ایران حریف بسیار سختی برای آرژانتین بوده است