اختصاصی: آقایی پور لژیونر جدید فوتبال ایران


سرویس خبر شماره: 2051405
7 جولای 1403 ساعت 16:47 |
129.3K |

88نقطه نظر

نه استقلالی نه پرسپولیس سلام اورنبورگ!

تا ساعاتی دیگر قرارداد جواد آقایی پور با تیم اورنبورگ امضا می شود و این بازیکن با محمد قربانی همبازی خواهد شد.

اختصاصی: آقایی پور لژیونر جدید فوتبال ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گزینه مورد نظر استقلال و پرسپولیس که حتی با دو تیم بزرگ پایتخت هم مذاکره کرده بود، قرار است فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد. جواد آقایی پور که فصل خوبی را با استقلال خوزستان پشت سر گذاشت لژیونر جدید فوتبال ایران خواهد بود.

این بازیکن 24 ساله که با یازده گل نقش مهمی در صعود استقلال خوزستان از لیگ دسته اول به لیگ برتر داشت، توانست در ادامه عملکرد خوب خود در فصل گذشته و زدن 9 گل و دادن 3 پاس گل، نقش تعیین کننده ای داشته باشد. بقای تیم در جام قهرمانی او نقش کلیدی داشت.

این درخشش باعث شد آقایی پور مورد توجه تیم های بزرگ ایرانی به ویژه استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد اما طرفین بر سر مبلغ قرارداد و برخی الزامات دیگر به توافق نرسیدند و به همین دلیل حضور او در پایتخت منتفی شد.

2027672

البته آقایی پور همزمان با سایر تیم ها مذاکراتش را ادامه داد تا اینکه با باشگاه اورنبورگ روسیه به توافق رسید و قرار است به زودی قراردادش با این تیم منعقد شود و تنها پس از یک سال بازی لژیونر شود. در لیگ برتر ایران

تیم اورنبورگ روسیه پیش از این در فصل قبل محمد قربانی بازیکن سپاهان را به خدمت گرفته بود و حالا تعداد ایرانیان این تیم به دو نفر می رسد.

اورنبورگ فصل گذشته به سختی در لیگ برتر روسیه ایستادگی کرد و حالا با جذب آقایی پور و حضور قربانی به فکر صعود به رده های بالاتر است.

مجله اخبار فوتبال داخلی