اختصاصی: استعفای استیلی در راس تیم ملی

من خودم معتقدم 17 شهریور و در جریان انتخابات فدراسیون باید با خداحافظی رسمی از تیم منتخب جدا می شدم اما در روزهایی که تیم ملی خود را برای جام جهانی آماده می کرد چند روزی ماندم تا ماموریتم را کامل کنم. ، که با محدودیت زمانی شدید مواجه است. خوشبختانه اکنون همه چیز برای برگزاری اردو در اتریش آماده است.


سرویس خبر شماره: 1842746
17 سپتامبر 1401 در 03:21 ب.ظ |
5.7 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

من چیزهای زیادی برای گفتن دارم

صادقانه اعتراف می کنم که به عنوان سرمربی تیم های ملی مسئولیت سنگین و مقدسی بر عهده من بود.
بله تیم ملی خانه مقدسی برای من و دیگر پیشکسوتان فوتبال محسوب می شود که سال ها به عشق این پیراهن و شادی میلیون ها هموطن خود تلاش کرده اند، بنابراین انجام رسالت و مسئولیتم در این سمت حیاتی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید استیلی سرپرست تیم ملی که پس از حضور مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و برکناری دراگان اسکوچیچ، دیگر سرمربی تیم ملی نبود. ، با انتشار پیامی از مسئولیت خود استعفا داد. متن پیام سرمربی تیم ملی به این شرح است:

در فوتبال حرکت یک امر بسیار طبیعی است و بهتر است در پست چنین حرکتی اخلاق حرفه ای، دانش و اصول را رعایت کنید.

شاید مدت زیادی طول کشیده تا ترک کند و شاید خیلی ها از او انتقاد کنند، چرا حالا؟!!
اما به هر حال تصمیم گرفتم استعفا بدهم و رسما از مدیریت تیم ملی جدا شوم.

باز هم می گویم شاید برای استعفا دیر شده باشد اما با اجازه مدیران فوتبال کشورم رسما خداحافظی می کنم و آرزو می کنم که تیم ملی کشورم دل مردم کشورم را شاد کند و خوب بازی کند. مسابقات جام جهانی 2022
صمیمانه؛ حمید استیلی



مجله اخبار فوتبال داخلی

شک ندارم بعد از این خداحافظی خیلی ها من را مقصر نرفتن بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال می دانند و حالا که خیلی ها رفتند و سرمربی جدید انتخاب شد، تصمیم گرفتم استعفا بدهم!!!

در مورد عملکرد من، نحوه اخراج اسکوچیچ، تیم امید و مهدوی کیا و انتخابات فدراسیون فوتبال حرف ها و ناگفته های زیادی وجود دارد، بنابراین ترجیح می دهم همه چیز را برای بحث دقیق رسانه ای ناگفته بگذارم.

سرپرست تیم ملی فوتبال با انتشار پیامی از سمت خود استعفا داد.

اختصاصی: استعفای استیلی در راس تیم ملی