اختصاصی – استقلال دوباره گل محمدی را تعقیب می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چند روز پیش در حاشیه تمرین تیمش مصاحبه مفصلی با خبرنگاران انجام داد و گلایه های متعددی را درباره مسائل مختلف مطرح کرد. سرمربی پرسپولیس در آن گفتگو در یک جمله به رقیب سنتی تیمش مسخره کرد که باعث ناراحتی استقلالی ها شد.
گل محمدی در این خصوص گفته بود: بدون تعارف می گویم به تیمی که الان برتر از ماست، از نظم گرفته تا داوری کمک کرده است؛ آنها از هر نظر به آنها کمک می کنند.
اگرچه قرار بود استقلالی ها پس از این صحبت ها پاسخ سرمربی پرسپولیس را بدهند، اما با توجه به تصمیم جمعی مدیریت و کادرفنی آبی ها مبنی بر عدم حضور در جنگ رسانه ای و حفظ آرامش مجموعه طی 6 هفته گذشته، آنها جواب نداد گل محمدی سوال را قانونی از استقلال پیگیری نکنید.
در شرایطی که آبی های پایتخت خود را برای دیدار مقابل سپاهان آماده می کنند، مدیران باشگاه استقلال با احتیاط از صحبت های یحیی گل محمدی شکایت کردند. استقلالی ها اینطور فکر می کنند حرفه ای گل محمدی مصداق بارز اتهام وارده به استقلال و اعضای فدراسیون فوتبال بود به همین دلیل شکایت او را به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی بردند.
نکته قابل توجه در مورد یحیی گل محمدی محرومیتی است که کمیته انضباطی برای او پس از دربی در نظر گرفت. با توجه به این گل محمدی چهار جلسه محروم و دو سال محروم شد.
استقلالی ها معتقدند اظهارات چند روز پیش یحیی گل محمدی مصداق عدم رعایت مجازات های انضباطی است و با توجه به اخطار کمیته انضباطی باید دو جلسه محرومیت تعلیقی وی نیز انجام شود!
شکایت باشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس در شرایطی مطرح شد که در دیدار مسئولان دو باشگاه سرخابی پایتخت با اعضای کمیته اخلاق، مقرر شد اعضای دو تیم در رسانه ها علیه یکدیگر صحبت نکنید. حالا استقلالی ها معتقدند یحیی گل محمدی به توافق صورت گرفته در کمیته اخلاق احترام نگذاشته و به همین دلیل از او شکایت کردند.
باید بگویم؛ سیاست این روزهای باشگاه استقلال این است که دیگر از طریق رسانه ها وارد جنگ مجازی نشود و برای اتهامات وارد دادگاه شود. باید دید تکلیف این گلایه های استقلالی ها چه می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باشگاه استقلال بی سر و صدا از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بابت صحبت های او شکایت کرد.


سرویس خبر شماره: 1822435 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 18:04 |
63,704 |

33نظرات

باید دوباره محرومش کنی