اختصاصی: بیرانوند همسایه رونالدو در عربستان

بیرانوند که پس از دو فصل دوری از پرسپولیس راهی اروپا شده بود و در دو لیگ بلژیک و پرتغال کار کرده بود. بازگشتی پرماجرا که او را در کانون رویدادهای شیرین هواداران این تیم در این فصل قرار داد. بیرانوند که با کسب 18 کلین شیت، بدون توجه به واکنش ها و موفقیت هایی که در راه قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی داشت، مهره ای تاثیرگذار نیز به حساب می آمد. زمین و با قدرت رهبری او، رختکن تیم نیز مورد توجه قرار گرفت، تا حد زیادی آن را در اختیار داشت و این باعث ایجاد اتحاد بسیار بین بازیکنان شد.

بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما بند جدایی 250 هزار دلاری پیشنهاد خارجی قطعاً در صورت نهایی شدن مذاکرات مانع بزرگی برای انتقال او به لیگ عربستان نخواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بیرانوند با دو پیشنهاد عربستانی از تیم های لیگ این کشور مواجه شده است و به همین دلیل تیم های خواهان که هفته های پایانی لیگ را دنبال کرده اند به زودی نمایندگان خود را برای مذاکرات نهایی به تهران می فرستند. اتفاقی که در صورت نهایی شدن و انتقال این دروازه بان ملی پوش می تواند شوک بزرگی به هواداران این تیم و حتی باشگاه پرسپولیس وارد کند و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

اما حالا شوک بزرگی در انتظار اهالی پرسپولیس است. قانون عجیب سقف قراردادها و در نظر گرفتن بودجه 300 میلیاردی باعث شده تا بازیکنان مواضع محکمی در مقابل آن اتخاذ کنند. نکته مهم این است که با کمترین پیشنهاد دلاری و خارجی تیم ها، حتی در منطقه خلیج فارس، آنها می توانند با قیمت های بسیار بیشتر و چند برابری روبرو شوند.


سرویس خبر شماره: 1941560
12 ژوئن 1402 در 4:02 ب.ظ
نمایش 4K |

0نقطه نظر

در انتظار اولین انتقال دروازه بان ایرانی به لیگ عربستان

دروازه بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپولیس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه انگیز لیگ عربستان مواجه شده است.

اختصاصی: بیرانوند همسایه رونالدو در عربستان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شوک مربوط به خبری که یحیی گل محمدی به دلیل خستگی از فصل پرحادثه لیگ بیست و دوم داد، مبنی بر احتمال استراحتش تا هواداران این تیم وارد وضعیتی شوند. شوک بعد از زدن سه گانه، حالا باید منتظر شوک دیگری و شاید بزرگتر باشند.

لیگ عربستان که فصل گذشته با انتقال کریستیانو رونالدو انقلاب خود را برای جذب ستاره های فوتبال جهان آغاز کرد و در ماه های اخیر بحث جذب دیگر بازیکنان سرشناس نیز شدت گرفته بود، حالا پیشنهادی وسوسه انگیز به دروازه بان شماره یک ایران داده است.

بسیاری از هواداران این تیم نیز بر این باورند که اگر اتفاقات بازی فینال و فینال جام حذفی و حمله ای که به دروازه بان شماره یک تیمشان و ملی پوشان رخ داد باعث انگیزه بیشتر و اتحاد بزرگ سرخ ها نشد. شاید جام حذفی از دست آنها به رقیب برود، شما به میدان خواهید آمد. بیرانوند در دربی تحت فشار شدید تیم قرار گرفت تا سایر اعضای تیمش نیز با انگیزه و روحیه بالا به دنبال کسب مقام قهرمانی باشند. به همین دلیل است که تنها یک ثانیه پس از پایان بازی، یحیی گل محمدی بدون توجه به شادی بازیکنانش به سمت دروازه بیرانوند آمد و دروازه بان تیمش را در آغوش گرفت و برای چند ثانیه شاهد عصبانیت او بود.

1877223