اختصاصی: تیم بانوان پرسپولیس در لیگ برتر!


سرویس خبر شماره: 2051678
9 جولای 1403 ساعت 17:19 |
3.7 هزار |

5نقطه نظر

داستان درویش و کمادکی را برای دختران پرسپولیس بسازید;

طبق اطلاعات خبرنگار ما، تیم بانوان پرسپولیس فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

اختصاصی: تیم بانوان پرسپولیس در لیگ برتر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با الزام کمیته صدور مجوزهای حرفه ای برای تشکیل تیم های بانوان برای باشگاه های مایل به حضور در مسابقات آسیایی؛ پرسپولیس امروز قبل از سایر مدعیان در این زمینه گام های جدی برداشته و خود را برای حضور در لیگ بعدی بانوان آماده می کند.

پیش از این در زمان محرومیت رضا درویش، رسیدگی به این موضوع به حسین بادامکی سپرده شد اما اکنون علاوه بر بادامکی، درویش نیز به صورت جدی تمرینات تیم بانوان این باشگاه را ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار ما، تیم دسته اولی “نماینده البرز” حاضر در فوتبال بانوان در ورزشگاه انقلاب شهر کرج پذیرای رقبا خواهد بود. امتیاز خود را به باشگاه پرسپولیس واگذار کرده و به این ترتیب دختران قرمزپوش مستقیماً راهی لیگ برتر خواهند شد. اما طبق توافق فدراسیون و سازمان لیگ، باشگاه ها برای تشکیل تیم بانوان خود باید به لیگ دوم بروند اما احتمالا پرسپولیس با خرید امتیاز پرسپولیس با نام پرسپولیس البرز راهی لیگ برتر خواهد شد. تیم نماینده البرز و یا با توافق شورای فوتبال این استان.

که گفته شد و با در نظر گرفتن تمایل جدی سران پرسپولیس برای تاسیس این تیم، حالا باید منتظر حضور تیم بانوان پرسپولیس در لیگ هفدهم بانوان باشیم. قهرمانی که مطمئنا با حضور قرمزها شکل و شمایل جذاب تری به خود می گیرد. ضمن اینکه در کنار پرسپولیس، سپاهان و ملوان سال هاست که در لیگ برتر بانوان حضور دارند و با این شرایط حداقل تماشای الکلاسیکو فوتبال ایران در نسخه بانوان قطعی به نظر می رسد.

همچنین باید منتظر واکنش سایر باشگاه ها از جمله استقلال و تراکتور به این اقدام باشگاه پرسپولیس باشیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی