اختصاصی: صحبت های جوان ترین بازیکن تیم ملی قطر

* انرژی مثبت خوبی دریافت کردم
باید از همه مربیانم، هواداران استقلال و اعضای خانواده ام به ویژه مادربزرگم تشکر کنم که همیشه از من حمایت کردند و برایم دعا کردند. انرژی مثبتی که در این مدت به من منتقل شد بسیار زیاد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* من هیچوقت نا امید نمی شوم
خیلی خوشحال شدم که در لیست نهایی قرار گرفتم. بهترین فرصت برای نشان دادن خودم بود. آقای کی روش خیلی خوب بود و من هم از این فرصت قدردانی کردم و تمام تلاشم را کردم تا کارم را به بهترین نحو انجام دهم. در چهار سال اخیر خیلی زجر کشیدم چون جراحی کردم، پنج ماه از میادین غیبت کردم و بعد از بازگشتم یک نیم فصل در استقلال از دست دادم، اما ناامید نشدم و دوباره تلاش کردم. به لطف خدا و دعای مادربزرگ توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و در لیست نهایی قرار بگیرم.

* ما تیم خیلی خوبی بودیم
من جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی بودم. رفتار بزرگان تیم با من خیلی خوب بود. به نظر من یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال ملی ایران را داشتیم. من توانستم نکات زیادی را از بازیکنان بزرگ تیم یاد بگیرم. در بازی با آمریکا برای دقایقی موفق شدم وارد زمین شوم و آن لحظات بهترین لحظات زندگی ام بود. قبلاً در ذهنم تصور کرده بودم که تمام تلاشم را انجام خواهم داد. تیم آمریکا هم خیلی خوب بود. بچه ها تلاش کردند اما متاسفانه نتیجه مورد انتظار را نگرفتیم.

* از حذف خیلی ناراحت شدیم
من بعد از ناک اوت شدن مقابل آمریکا خیلی گریه کردم چون می خواستیم مردم خوشحال باشند و تاریخ ساز شوند، اما به همین دلیل از ناک اوت شدن خیلی ناراحت بودیم. امیدوارم با برنامه ریزی خوب در جام ملت ها بتوانیم تیم خود را حفظ و تقویت کنیم. امیدوارم در لیست جام ملت ها باشم و بتوانم بهترین بازی هایم را برای تیم ملی کشورم به نمایش بگذارم.


سرویس خبر شماره: 1857065
12 دسامبر 1401 در 01:27 ب.ظ
6.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جلالی: به خاطر آن گریه کردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابوالفضل جلالی مدافع چپ آبی های پایتخت سرانجام توانست اعتماد کارلوس کی روش را جلب کند و به همراه او و تیمش راهی قطر شود. جلالی پس از جام جهانی در اکثر اردوها حضور داشت و در نهایت در دقایقی کوتاه از حضورش در جام جهانی توانست عملکرد قابل قبولی مقابل آمریکا داشته باشد.
گفتگو با این بازیکن خوش آتیه تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال را بخوانید:

* منتظر نظر پزشکان استقلال هستم
با وجود اینکه زانویم در جام جهانی آسیب دیده بود، جواب آزمایش را گرفتم و برای پزشکان استقلال فرستادم. امیدوارم بتوانم در تعطیلات تا شروع قهرمانی شرایط خوبی پیدا کنم و خودم را قبل از دربی آماده کنم. منتظر دستور پزشکان در استقلال هستم و تا چند روز دیگر باید فیزیوتراپی را شروع کنم.

* عشقت را فراموش نمی کنم
باید از آقای کیروش تشکر ویژه کنم. محبت آنها را هرگز فراموش نمی کنم. من همیشه از او سپاسگزارم و امیدوارم از او تشکر کنم.

* در تیم ملی معلق بودم
شکست سنگین مقابل انگلیس یک اتفاق بود و این نتیجه نباید اتفاق می افتاد. در مورد انگلیس هم بگویم که آنها بهترین تیم جهان و کاندیدای قهرمانی هستند اما بچه ها و کادر فنی توانسته اند به خوبی ریکاوری کنند تا شرایط روحی خوبی پیدا کنیم. مقابل ولز یک برد عالی کسب کردیم. خدا کمک کرد که شرایط ما در این بازی خیلی خوب بود. من آن دو بازی را انجام ندادم اما همیشه آماده بودم تا زمانی که کادر فنی از من خواسته بود به وظایفم عمل کنم.

ابوالفضل جلالی که به عنوان جوان ترین بازیکن فهرست نهایی کیروش در جام جهانی حضور داشت، به تازگی پس از این مسابقات به تهران بازگشت.

اختصاصی: صحبت های جوان ترین بازیکن تیم ملی قطر

* سعی می کنیم قهرمانی را تکرار کنیم
امیدوارم استقلال به پیشرفت عالی خود ادامه دهد و بتوانم بهترین بازی خود را برای این تیم انجام دهم و با پیراهن لاجوری دوباره بدرخشم و به تیم ملی هم خدمت کنم. قطعا اهدافم را دنبال می کنم و امیدوارم در بازی های بعدی به آنچه که شایسته نام بزرگ استقلال است برسیم و در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.