اختصاصی: غلامی برای مذاکره ایران را ترک کرد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1831514
Jul 10, 1401 @ 1:58 PM
6.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

6 تیم به دنبال جذب مدافع فصل گذشته استقلال هستند.

مدافع میانی استقلال فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد با پیشنهادات سه کشور و سه تیم ایرانی مواجه شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای پایانی فصل گذشته و در دیدار مقابل شهر خودروی مشهد، عارف غلامی، مدافع جوان آبی پوش پایتخت از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و به این ترتیب فرهاد مجیدی سرمربی – لیدر استقلال. ، یکی از بازیکنانی را که می خواست تیم قهرمان تشکیل دهد از دست داد. ، اما این بازیکن در بهترین زمان از مصدومیت رهایی یافت و در زمانی که کادر فنی استقلال با جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمان با محدودیت مواجه شد، توانست با آبی پوشان به بازسازی خط دفاع کمک کند.
اما غلامی یکی از بازیکنان استقلال است که قراردادش در پایان فصل به پایان رسید و حالا با پیشنهادات سه کشور امارات، قطر و پرتغال مواجه شده است که می توانند از فوتبال ایران جدا شوند.
پس از پست هایی که غلامی در صفحه اینستاگرام موتورسواری خود منتشر کرد، این عکسی که مشاهده می کنید، قاب شکار شده مدافع استقلال در فرودگاه و یک ساعت قبل از خروج از ایران است. او این سفر را انجام داد تا با تیم هایی که او را می خواهند مذاکره کند و باید دید این سفر خارج از کشور چه تاثیری بر آینده مدافع میانی استقلال خواهد داشت.
البته غلامی ایران از سه تیم استقلال، سپاهان و گل گهر نیز پیشنهاد عقد قرارداد داشته است تا در آستانه شروع لیگ بیست و دوم در فصل منتهی به جام جهانی، انتخاب آسانی نداشته باشد. .
البته غلامی 25 ساله که یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ به حساب می آید در اردوهای ملی حضور دارد و شرایط خوب او در استقلال شاید او را مجبور به ادامه همکاری با آبی پوشان پایتخت در سال قبل کند. جام جهانی.



مجله اخبار فوتبال داخلی