اختصاصی: قرارداد استقلال از اولین خرید


سرویس خبر شماره: 2051454
8 جولای 1403 در 00:06
45.7 هزار امتیاز خبر|

44نقطه نظر

نکونام ستاره جوان را به تور آبی ها پرتاب کرد

باشگاه استقلال توانست اولین خرید خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی نهایی کند.

اختصاصی: قرارداد استقلال از اولین خرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرانجام زمینه های همکاری جواد نکونام و محمدحسین اسلامی فراهم شد و بازیکنی که هم در لیگ گذشته و هم در دوران حضورش در فولاد به نکو علاقه مند بود، به توافق رسید. با استقلال تا این بازیکن جوان از فصل آینده با استقلال بازی کند. آبی پوشان پایتخت به میدان خواهند رفت.

محمدحسین اسلامی که در تیم ذوب آهن بزرگ شد و خود را به فوتبال کشور معرفی کرد. او در چند فصل گذشته در 73 بازی برای ذوب آهن به میدان رفته و 8 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. بیشترین استعداد او به فصل قبل باز می گردد که این بازیکن چهار بار دروازه حریفان ذوب را باز کرد و سه پاس گل داد.

تابستان قبل نیز اسلامی مد نظر استقلال بود اما به دلیل عدم صدور رضایتنامه از سوی ذوب آهن، او در کنار گاندو ماند و در روزهای اخیر و در شرایطی که پرسپولیس هم علاقه مند بود، نشست. روی میز مذاکره با آبی ها قرار گرفت و در نهایت طرفین برای امضای قرارداد به توافق رسیدند.

1837280

این بازیکن توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را دارد و در ذوب آهن نیز به عنوان هافبک هجومی پشت مهاجم بازی می کرد. حضور این بازیکن جوان در ترکیب استقلال می تواند دست نکونام را برای تغییر نقشه های هجومی باز کند و تنوع تاکتیکی درون تیم را به نمایش بگذارد.

استقلال و اسلامی به این شرط به توافق رسیدند که آبی ها در مذاکرات خود با سایر گزینه های فنی نیز پیش بروند. باشگاه استقلال از اولین خرید تابستانی از اسلامی رونمایی می کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی