اختصاصی: قرارداد استقلال با دو بازیگر بوسنیایی


سرویس خبر شماره: 2051317
7 تیر 1403 ساعت 09:32 |
5.8K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

AB بیشتر از سهمیه خود بازیکن خارجی دارد!

سران باشگاه استقلال علاوه بر یک دروازه بان، با دو بازیکن بوسنیایی هم به توافق رسیده اند.

اختصاصی: قرارداد استقلال با دو بازیگر بوسنیایی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهایی که باشگاه استقلال هیچ خبری از نقل و انتقالات خود را به صورت رسمی منتشر نمی کند، اخبار عجیبی از این باشگاه مخابره می شود. در شرایطی که استقلالی ها هنوز به صورت رسمی خبر تمدید قرارداد آرمین سهرابیان را در رسانه های خود منتشر نکرده اند، ظاهرا در شرایطی که حتی حضور جواد نکونام در راس کادرفنی نیز قطعی نبود، فعالیت نقل و انتقالاتی را آغاز کرده بودند. و برای جذب بازیکنان خارجی جدید تلاش کرد. آنها به یک دوبل رسیدند!

پس از اینکه مشخص شد مدیران استقلال با یک دروازه بان خارجی به توافق نهایی رسیده اند و پیش قرارداد را برای او ارسال کرده اند، اخبار جدیدی مبنی بر اتفاقی که برای دو بازیکن خارجی دیگر بوسنی و هرزگوین رخ داده، به گوش باشگاه استقلال رسیده است.

طبق پیگیری های خبرنگار ما، تنها چند ساعت پس از پایان لیگ برتر بیست و سوم، سران باشگاه استقلال مذاکرات موفقی با دو بازیکن بوسنیایی داشتند و با این دو بازیکن به توافق رسیدند.

دو بازیکن بوسنی و هرزگوین که در پست های وینگر و مهاجم بازی می کنند و سابقه ملی زیادی ندارند، در روزهای پس از پایان فصل گذشته با مدیران استقلال به توافق رسیدند و برای استقلالی ها پیش قرارداد امضا کردند. دو بازیکن (که در مقررات بین المللی پیشنهاد رسمی و معتبر شناخته شده است) نیز اعزام شدند.

سران باشگاه استقلال در شرایطی دو بازیکن بوسنیایی و یک دروازه بان خارجی را به خدمت گرفتند که سهمیه خارجی لیگ بیست و سوم نسبت به فصل گذشته یک نفر کمتر است و از سوی دیگر آبی پوشان چند بازیکن خارجی را از سال گذشته تحت قرارداد دارند. آخرین بار. سال

2027283

رافائل سیلوا، گوستاوو بلانکو، منتظر محمد و جلال الدین مشاریپوف 4 بازیکن تحت قرارداد استقلال برای فصل آینده هستند و کوین یاماگا نیز برای ادامه همکاری با آبی پوشان چراغ سبز نشان داده است.

با توجه به احتمال زیاد جذب سه بازیکن خارجی (دروازه بان، وینگر و مهاجم)، روند تمدید قرارداد یامگا مصدوم عملا لغو می شود. همچنین شایعاتی مبنی بر جدایی منتظر محمد عراقی که ستاره فصل گذشته مس رفسنجان بود نیز با این توجیه که سهمیه خارجی کفاف استقلال اجازه حضور او را نمی دهد منتشر شد.

سران استقلال تصمیم گرفتند در شرایط لیگ بیست و چهارم سه بازیکن خارجی جدید به تیم خود اضافه کنند و سهمیه بازیکنان خارجی فصل جدید 1+4 است. یعنی سهمیه آسیایی آنها توسط مشاریپوف تکمیل می شود و از بین بلانکو، سیلوا، منتظرمحمد و سه بازیکن جدید که بحث استخدام آنها مطرح است، دو نفر اضافه هستند و مشخص نیست چه کسانی از استقلال می روند!

هواداران استقلال منتظر هستند تا مدیران این باشگاه در خصوص سهمیه های خارجی این باشگاه برای فصل جدید لیگ برتر شفاف سازی کنند و مشخص کنند کدام بازیکنان خارجی در فصل جدید برای این تیم بازی خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی