اختصاصی – همه چیز در لیست خرید پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2055295
27 جولای 1403 ساعت 6:30 ق.ظ.
5.3 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

در حال حاضر 5 جای خالی در لیست بزرگسالان وجود دارد

شرایط لیست پرسپولیس به گونه ای است که نیاز به جذب پنج بازیکن جدید به این تیم احساس می شود اما می تواند حجم این نیازها را افزایش دهد.

اختصاصی – همه چیز در لیست خرید پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که سران باشگاه پرسپولیس در شروع فصل نقل و انتقالات نگران محدودیت ترکیب بزرگسالان تیمشان بودند و حتی تغییر قانون از 19 به 20 بازیکن هم نشد. برای آنها چندان جذاب نیست، اکنون لیست بزرگسالان این تیم 5 جای خالی دارد. شاید این عدد بیشتر باشد.

البته واقعیت این است که پرکردن این جاهای خالی بسیار سخت شده است زیرا این باشگاه تاکنون هیچ خریدی انجام نداده است و علیرغم تمدید موفقیت آمیز برخی از بازیکنان و ستاره های خود مانند امیری، پورعلیگنجی، رفیعی و فرجی در تمدید. از مهمترین بازیگران آن (گلسیانی) موفق نشد.

نکته جالب و عجیب این است که در روزهای ابتدایی تمرینات پیش فصل پرسپولیس تعداد بازیکنان بزرگسال با توجه به غیبت تعدادی از آنها کمتر از بازیکنان جوان بود.

26 بازیکن در اولین روز تمرینات تدارکاتی پرسپولیس حضور داشتند اما مطمئنا این لیست نهایی سرخ پوشان نخواهد بود.

2054559

از بین بازیکنان قراردادی این باشگاه، عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف در روز اول تمرین غایب بودند، سروش رفیعی دو روز پس از شروع تمرین قرارداد خود را تمدید کرد و سعید صادقی نیز در این تمرین و در ادامه غایب بود. تمرین تیمش به دلیل مصدومیت

با احتساب غیبت این چهار بازیکن، در اولین روز تمرین پرسپولیس، 11 بازیکن بزرگسال، یک بازیکن زیر 25 سال و 14 بازیکن زیر 23 سال شامل بازیکنان امید/جوانان و زیر 23 سال حضور داشتند.

اما هر آنچه در مورد لیست بازیکنان پرسپولیس می خواهید را می توانید در اینجا پیدا کنید:

لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس:

1- احمد گوهری (وضع نامعلوم، آرزوی جدایی دارد)
2- مهدی عبدی (وضعیت نامشخص)
3- مرتضی پورعلیگنجی
4- فرشاد فرجی
5- محمد حسین کنعانیان
6- سروش رفیعی
7- سینا اسدبیقی
8- وحید امیری
9- امید عالیشاه
10- عیسی آل کثیر
11- عبدالکریم حسن (وضع نامعلوم، آرزوی جدایی دارد)
12- مسعود ریگی
13- محمد خدابنده لو
14- سعید صادقی (غایب در تمرین، مصدوم)
15- اوستون اورونوف (غیبت در تمرین، شرکت در المپیک)

*در حال حاضر 15 بازیکن در لیست بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند و این باشگاه می تواند 5 بازیکن دیگر بزرگسال را جذب کند. اما احمد گوهری و عبدالکریم حسن نیز به دنبال جدایی هستند و برخلاف آنچه گفته شد هنوز نقش مهدی عبدی ایفا نشده است. مشخص. 7-8 بازیکن خالی در لیست پرسپولیس وجود دارد.

*در حال حاضر تنها دو بازیکن خارجی در تیم پرسپولیس حضور دارند که یکی از آنها به دنبال جدایی است. در صورت تمدید قرارداد گلسیانی با پرسپولیس و جدایی عبدالکریم حسن، این باشگاه می تواند دو بازیکن خارجی اضافی جذب کند.

2029693

لیست افراد زیر 25 سال:

1- مهرشاد اسدی
۲-محمد مهدی احمدی

پرسپولیس با توجه به امتیازاتی که به تیم های الیت لیگ اعطا شد، دو بازیکن زیر 25 سال را برای جذب بازیکنان بیشتر در نظر گرفت.

تیم زیر 23 سال (شامل تیم زیر 23 سال و تیم امید/جوانان):

1-امیررضا رفیعی
2-عرفان نظری
3-محمد گندمی
4- سهیل صحرایی
5- ابوالفضل سلیمانی (وضع نامشخص، خواهان تجزیه طلبی)
6- یاسین سلمانی
7- علیرضا بابایی
8- حسین حاجی زاده
9- علیرضا عنایت زاده
10- امید فهمی
11- میلاد سرگی
12-محمد بادپا
13- ابوالفضل بابایی
14- علیرضا خدادادی

برخی از این بازیکنان زیر 21 سال یا امید/جوانان و برخی زیر 23 سال هستند. همه این بازیکنان در سه چهار روز ابتدایی تمرین در تمرینات پیش فصل حضور داشتند اما قرار نیست همه آنها به اردوی هلند برسند. سلیمانی خواهان جدایی دائمی از این گروه است و شاید گاریدو افراد دیگری را هم نمی خواهد.

مذاکره تمدید:

1- گئورگی گلسیانی
مذاکرات با این مدافع گرجستانی برای تمدید قرارداد ادامه دارد اما اگر بنا به دلایلی این مذاکرات به نتیجه نرسد، پرسپولیس علاوه بر کنعانی، پورعلیگنجی و فرجی به یک مدافع میانی دیگر نیاز دارد.

2005469

بازیکنان اعزامی:

1- علیرضا بیرانوند
2- مهدی ترابی
3- دانیال اسماعیلی
4- وحدت حنان اف
5- علی نعمتی

به غیر از وحدت حنانوف، تقریباً چهار بازیکن دیگر همگی اعضای اصلی تیم یا به عبارتی در بین 16 نفر اول تیم بودند. با توجه به جدایی این بازیکنان، پرسپولیس حداقل 4 و حداکثر 5 بازیکن جدید می خواهد. علاوه بر این در صورت جدایی عبدالکریم حسن، عدم تمدید گلسیانی و احتمال خروج افرادی مانند احمد گوهری و مهدی عبدی، نیاز پرسپولیس به بازیکنان جدید بیشتر می شود.

لیست خرید:

1- فرشاد احمدزاده به جای مهدی ترابی (تقریبا قطعی شده)
2- ایوب المود جایگزین دانیال اسماعیلی فر (تصمیم شد)
3- علی علیپور برای تقویت خط حمله (به احتمال 50 درصد)
4- نیاز به جذب دروازه بان به جای علیرضا بیرانوند (گزینه ای وجود ندارد)
5- لزوم جذب مدافع چپ به جای علی نعمتی یا جایگزینی عبدالکریم در صورت جدایی (گزینه مراکش وتو شد)

* ممکن است بعد از تعطیلات، باشگاه پرسپولیس دو خرید اول خود را در پست های دفاع راست و وینگر اعلام کند، اما این تیم به یک دروازه بان، یک مدافع چپ جدید و شاید از یک مهاجم و مدافع میانی دیگر نیاز دارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی