اختصاصی: پاسخ جواد آقایی پور به استقلال و پرسپولیس


کد اطلاعات: 2048781
26 ژوئن 1403 در 4:47 ب.ظ.
42.8K |

54نقطه نظر

می خواهم 10 روز اینجا بمانم، فوتبال برایم مهم نیست!

فصلی رویایی برای مهاجم آبی های جنوبی و حالا شروع تابستانی پرماجرا.

اختصاصی: پاسخ جواد آقایی پور به استقلال و پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد آقایی پور دقیقاً ویژگی های یک مهاجم را دارد; بازیکنی که می داند چگونه از فرصت ها بهترین استفاده را بکند. در فصلی که استقلال خوزستان برای صعود می جنگید، با وجود اینکه فرصت کمی برای نشان دادن خود داشت، از همان دقایق و موقعیت ها بهترین استفاده را کرد تا امضای خود را روی این صعود بگذارد. بالاخره فصل جدید با اتفاقات شیرینی برای او همراه شد.

استقلال خوزستان در قعر جدول برای سقوط می جنگید اما مهاجم سه گله این تیم در نیم فصل از نظر فنی خودش را ثابت کرد تا جایی که او را مرد اول زمستان پنجره سرخابی ها لقب دادند. اما این تنها زمانی پایان یافت که نیم فصل در کنار جنوبی ها ماند و با زدن هفت گل دیگر و تلاش برای بقای این تیم دین خود را به بهترین نحو ادا کرد. او به این ترتیب تجربه حضور در اردوی تیم ملی و نظر مثبت امیر قلعه نویی را دید تا اولین روزهای سال جدید با اتفاقات شیرینی برایش همراه باشد. زدن هفت گل در تیم سقوط و دعوت به اردوی تیم ملی اتفاق مثبتی بود که او توانست آن را به عنوان هدف بزرگ خود در سال جدید نهایی کند.

جواد آقایی پور حالا دوباره مورد توجه سرخابی ها قرار گرفته و البته دیگر تیم های مدعی را هم خواستگار خود می داند. در همان زمان، البته، در طول تکامل خود، پیشنهادهای خارجی کمتر محبوب، اما خوب، دریافت کرد.

2043840

مهاجم 24 ساله گیلانی پس از اتمام اردوی تیم ملی همه چیز را به آینده موکول کرد. او به دنبال تصمیمی است که بتواند بیش از پیش راه را برای پیشرفتش هموار کند و البته بیش از هر چیز به تعطیلاتی برای استراحت و فرار از چالش های بزرگی که در فصل بیست و سوم پشت سر گذاشته است، نیاز دارد.

بنابراین بهترین پاسخ او به پیشنهادهای سریالی که در اردوی تیم ملی و بعد از آن دریافت کرده، گرفتن یک فرصت 10 روزه است. پاسخ او به تیم هایش در شرایط فعلی این بود: لطفا 10 روز به من فرصت دهید، می خواستم استراحت کنم و خوش بگذرانم و بعد بهترین تصمیم را بگیرم!

مهاجم گیلانی استقلال خوزستان که البته یک فصل دیگر از قراردادش با این تیم باقی مانده است برخلاف نیم فصلی که برای رضایتنامه اش با مانع بزرگ 30 میلیاردی این بار با تخفیف ثالث مواجه شد. برای حمایت و کمک بزرگ او به این تیم در مسیر بقا. مدیران استقلال خوزستان در پنجره تابستانی فصل جدید مبلغ 10 میلیاردی را برای توافق در نظر گرفته اند و باید دید در نهایت کدام تیم پرسپولیس و استقلال می تواند رضایت باشگاه و البته او را جلب کند.

البته آقایی پور برای اینکه مسیر پیشرفت خود را به بهترین شکل ترسیم کند، نگاهی هم به فهرست هم تیمی هایش می اندازد تا چالش دور از دسترس فداکاری با تیم جدیدش را کاهش دهد. با این حال او در پایان این 10 روز همه چیز را به مرحله نهایی خواهد رساند و باید دید بالاخره برای فصل آینده سرخپوشان را فرماندهی خواهد کرد یا دوباره با آبی پوشان و در فضایی جدید کار را دنبال خواهد کرد.

به نظر شما آینده این مهاجم ملی پوش فصل آینده در کدام تیم بهتر خواهد بود؟

مجله اخبار فوتبال داخلی