اختصاصی – گل محمدی: به استقلال احترام می گذارم

گل محمدی در این خصوص به خبرنگار اسپورت سه گفت: بعد از بیانیه باشگاه استقلال تعجب کردم چون اصلا قصد زیر سوال بردن عملکرد آنها در نقل و انتقالات یا اقدامات مالی آنها را نداشتم. تیم استقلال همیشه مورد احترام من بوده و فقط در زمین به عنوان رقیب با آنها روبرو هستیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص آخرین صحبت خود که به گفته خودش باعث سوء تفاهم شده است توضیحاتی داده است.

گل محمدی در پایان گفت: باز هم باید بگویم منظورم باشگاه استقلال نبود و همیشه به این تیم احترام می گذارم. در نهایت امیدوارم با رفع مشکلات پرسپولیس، این باشگاه در فصل پیش رو هر چه زودتر به سمت هدف بزرگ خود و هوادارانش پیش برود و مثل همیشه آنها را خوشحال کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1833135
21 جولای 1401 ساعت 00:22
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

توضیحات سرمربی پرسپولیس در مورد مصاحبه اش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در بخشی از مصاحبه خود در واکنش به عدم برگزاری اردوی خارجی و همچنین جذب بازیکن توضیحاتی ارائه کرد. توجهی که باشگاه رقیب را بر آن داشته تا در این خصوص بیانیه ای از جمله ارائه؛ سرمربی پرسپولیس در عین حال مدعی است که صحبت هایش فقط گلایه از شرایط فعلی باشگاه خودش بوده و اعتراضی به روند جذب و هزینه های رقبا نداشته و حرفش قابل درک است.

او ادامه داد: من قصد زیر سوال بردن عملکرد حریف را ندارم. من این کار را نکردم و قطعا تلاش آنها برای جذب بازیکن پرداخت مطالبات از مجاری قانونی بود. تنها سوال من این است که چرا این موضوع برای باشگاه پرسپولیس شکل نمی گیرد و می خواهم در این مورد شفاف سازی شود، این مسائل باعث نگرانی همه ما و هواداران شده است. من برای باشگاه استقلال و سایر باشگاه هایی که بدون هیچ مانع و مشکلی این کار را انجام می دهند احترام قائل هستم و قطعاً یک باشگاه حرفه ای برای رسیدن به اهداف خود همانطور که در مصاحبه ام گفتم باید بهترین شرایط نقل و انتقالات و موفقیت را دنبال کند. کمپ های مناسب