اختصاصی/ 48 ساعت قبل از تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند


سرویس خبر شماره: 2052137
11 جولای 1403 در 7:23 ب.ظ.
14.6 هزار امتیاز خبر|

27نقطه نظر

چرا کسی با شماره یک تیم ملی تماس نمی گیرد؟!

باز هم پنجره تابستانی و بار دیگر علیرضا بیرانوند که نقل و انتقالات فوتبال ایران را داغ کرد.

اختصاصی/ 48 ساعت قبل از تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته علیرضا بیرانوند با فسخ ناگهانی قراردادش چند روز سابقه داشت و در نهایت تصمیم گرفت به کار خود با شاگردان یحیی گل محمدی ادامه دهد. اما این بار داستان کاملا متفاوت است. او بار دیگر به دلیل شرایط و اتفاقات زیادی که پیش آمد تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند و داستان جدیدی را شروع کند اما این بار به نظر می رسد این ماجرا منجر به عکس خاطره انگیز او با رضا درویش و بازگشتش به پرسپولیس نشود.

شماره یک تیم ملی که قطعا از نظر فنی با سایر رقبای خود فاصله دارد، حالا تراکتورسازی را مشتری جدی خود می داند و در روزهایی که در تعطیلات پایانی فصل می گذراند، همه منتظر بازگشت و حرکت بعدی او هستند. عملی که او نشان داد، هیچکس نمی تواند پیش بینی کند!

در ساعات اخیر اما شایعات و اخبار زیادی مبنی بر بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس منتشر شده است. شایعاتی که البته از برخی جهات درست است و در این زمینه مطرح شده اما به جایی نرسیده است.

آن طور که علیرضا بیرانوند مدعی است، او بیش از آنکه به مسائل مالی فکر کند، از برخی رفتارها و اقداماتی که علیه خود انجام می شود گلایه کرده و این تصمیم را گرفته است. او البته این روزها بیشتر ناراحت است که بعد از فسخ قرارداد هیچکس از باشگاه با او تماس نگرفت و حتی از روی عصبانیت از او این اقدام را نخواست!

1898318

یکی از دوستان نزدیک علیرضا بیرانوند در این باره گفت: آیا ممکن است شماره یک تیم ملی و بازیکنی که در مدت 6 سال 10 جام با این تیم کسب کرده و نقش تاثیرگذاری در این موفقیت ها نداشته است، پس از دریافت پول و فسخ قرارداد، با بی تفاوتی مواجه شوند. باشگاه و کسی به او زنگ نزد و از او نپرسید که مشکل شما چیست. شما که پول گرفته بودید و حتی حاضر شده بودید برای لباس های فصل بعد پول بگیرید و به نظر مشکلی نداشتید، چرا یکدفعه چنین تصمیمی گرفتید؟ بله، علیرضا دوست دارد در پرسپولیس بماند. چرا باید به آنجا برود؟ آیا 6 سال و 10 قهرمانی و بازوبند کاپیتانی این تیم ارزش زیادی ندارد؟ ادامه دهید، اما از دوستان خود بخواهید که صادقانه به آنها بگویند مشکل از کجا بوده است!

او ادامه داد: چرا در فصل گذشته که پیشنهاد رقیبش را رد کرد و 15 میلیاردی در پرسپولیس ماند، کسی از او حمایت نکرد؟ خوب، وقتی رقبای خود را با مبالغ بالاتری مانند برترین گلزن تمام تورنمنت ها در سال های اخیر می دیدید، هیچکس نگفت که شما داغ هستید! پس مشکل چیز دیگری بود و علیرضا این تصمیم اعتراضی را گرفت.. فصل گذشته این تصمیم به آنها اجازه داد تا تیم قدرتمندی تشکیل دهند. دیدی امسال چی شد؟ برنامه نقل و انتقالات آنها چیست که رقبا حتی با رضایت 30 میلیاردی و تقاضای 50-40 میلیاردی خیلی راحت با آنها برخورد می کنند، اما دوستان نمی توانند بازیکنان را راضی کنند. علیرضا پیشنهاد مالی خود را به باشگاه داد و از آن به بعد هیچکس حتی نگفته چه خبر است، پسر بیا بشینیم صحبت کنیم و به نتیجه برسیم. این نشان می دهد که او را نمی خواهند اما نه اینکه علیرضا نمی خواهد در پرسپولیس بماند. برو ببین کی از خود باشگاه خوشحال بوده!

البته حالا گفته می شود علیرضا بیرانوند ساکن آنتالیا اخیرا با یکی از تیم های سوپرلیگ ترکیه مذاکراتی انجام داده است که هنوز در این زمینه به توافق مالی نرسیده اند. اما پیشنهاد داخلی او با مبلغی حدوداً 3 برابر پرسپولیس باقی است و در صورت عدم دریافت سیگنال از پرسپولیس در بازگشت به تهران، مراحل انعقاد قرارداد و امضای رسمی آن را تا تجربه انجام خواهد داد. بازی در نفت تهران و پرسپولیس حالا سومین مقصد خود را در لیگ برتر دنبال می کند.

آیا در انتظار بازگشت او به تهران، سران پرسپولیس دوباره با او تماس خواهند گرفت و مسیر مذاکرات را طی خواهند کرد؟

مجله اخبار فوتبال داخلی