اختلاف با سرمربی؛ گران ترین خرید چلسی در راه جدایی

در نهایت، به نظر می رسد که ستاره 29 ساله به جمع بندی نهایی برای ترک چلسی رسیده است و معتقد است که شانس زیادی برای درخشش نخواهد داشت، حداقل تا زمانی که توماس توخل روی نیمکت تیم نیاید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره بلژیکی ابتدا ترجیح داد در رختکن چلسی بماند اما در نهایت هدفش حمایت کادر فنی است و به نظر می رسد تا زمانی که توماس توخل سرمربی چلسی باشد این اتفاق نخواهد افتاد. . . روملو لوکاکو در 9 بازی اخیر تنها یک بار در ترکیب اصلی حضور داشته و نیمکت نشین شده است. عجیب این است که روملو لوکاکو در سال 2022 حتی یک گل برای چلسی در لیگ برتر به ثمر نرسانده است و این آمار به هیچ وجه به ستاره و گلزن 115 میلیون یورویی نمی خورد.


سرویس خبر شماره: 1822730 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 23:26 |
2,748 |

0نظرات

خود روملو لوکاکو می خواهد به اینتر بازگردد اما برای این انتقال باید تقریبا نیمی از دستمزد فعلی خود را از نراتزوری دریافت کند و این انتقال چندان قابل اجرا به نظر نمی رسد. شایعاتی در مورد احتمال حضور آنتونیو کونته روی نیمکت پاری سن ژرمن شنیده می شود و در صورت نهایی شدن این انتقال و با توجه به رابطه عالی سرمربی ایتالیایی با روملو لوکاکو، احتمال انتقال این بازیکن به پاریس برای آینده وجود دارد. فصل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرایط گران ترین خرید تاریخ چلسی چندان مساعد نیست. سایت Goal.com در گزارشی مدعی شد که روملو لوکاکو از غیبت متوالی چلسی در ترکیب ثابت زیر نظر توخل ناراحت است و تصمیم گرفته است گزینه های خود را برای ترک این باشگاه در تابستان امسال بررسی کند. در ماه‌های اخیر، توماس توخل، کای هاورتس را به لوکاکو به عنوان یک مهاجم کاذب در ترکیب اصلی ترجیح داده است و همین امر باعث ایجاد تردید در مورد ادامه حضور روملو در لندن شده است.

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی چلسی تصمیم گرفت تابستان امسال این تیم را ترک کند.