اختلاف در منچستریونایتد افزایش یافته است/ رئیس جمهور مقابل مربی؛ ما رونالدو را نمی فروشیم

اریک تنهاچ، سرمربی هلندی جدید منچستریونایتد در روزهای اخیر برخلاف گذشته نظر خود را تغییر داده و توافق خود را برای فروش رونالدو به سران این باشگاه ابلاغ کرده است. در آخرین مورد، جوئل گلیزر، رئیس باشگاه منچستریونایتد و عضوی از خانواده گلیزر که مالک یونایتد هستند، در برابر فروش ستاره پرتغالی مقاومت کرده است.

برای اولین بار در قرن بیست و یکم، منچستریونایتد یک هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس را در انتهای جدول به پایان رساند، پس از باخت خانگی در هفته اول خود مقابل برایتون و سپس شکست سنگین 4-0 مقابل برنتفورد.

با این شرایط به نظر می رسد جنگ داخلی در اولدترافورد شکل گرفته است، اریک تنهاچ و حتی بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد از رفتن رونالدو خوشحال هستند و فکر می کنند حضور او به تیم آسیب می زند اما جو گلیزر همچنان از این انتقال راضی نیست. .

جورج مندز در تابستان امسال به دنبال راهی برای ترک یونایتد برای مشتری خود بود، اما چلسی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید تیم هایی بودند که از خرید رونالدو خودداری کردند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رونالدو از کاهش 25 درصدی دستمزد خود پس از ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا و همچنین عملکرد ضعیف باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناراضی است. او در فصل گذشته 24 گل در 38 بازی برای یونایتد به ثمر رساند اما این درخشش موثر نبود و او اکنون فکر می کند که بازگشت او به یونایتد و ادامه بازی در آنجا فایده ای ندارد.

کریستیانو رونالدو می خواهد منچستریونایتد را ترک کند و سرمربی این تیم از این موضوع خوشحال است اما حالا سران باشگاه و مدیرعامل تیم مخالف این موضوع هستند.