اختلاف در منچستریونایتد زیاد شد/درگیری سرمربی با مربی؛ ما رونالدو را نمی فروشیم

برای اولین بار در قرن بیست و یکم، منچستریونایتد پس از باخت در خانه مقابل برایتون در هفته اول و سپس باخت سنگین 4-0 مقابل برنتفورد، یک هفته آخر لیگ برتر انگلیس را به پایان رساند.

با این شرایط به نظر می رسد جنگ داخلی در اولدترافورد شکل گرفته است، اریک تنهاچ و حتی بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد از رفتن رونالدو خوشحال هستند و فکر می کنند حضور او به تیم ضربه می زند اما جو گلیزر هنوز با این انتقال موافقت نکرده است. .

رونالدو از کاهش 25 درصدی دستمزد خود پس از ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا و همچنین عملکرد ضعیف باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناراضی است. او در فصل گذشته 24 گل در 38 بازی برای یونایتد به ثمر رساند اما این درخشش موثر نبود و او اکنون فکر می کند که بازگشت او به یونایتد و ادامه بازی در آنجا فایده ای ندارد.

کریستیانو رونالدو می خواهد منچستریونایتد را ترک کند و سرمربی این تیم از این موضوع راضی است اما حالا سران باشگاه و مدیرعامل تیم مخالف هستند.

اریک تنهاچ، سرمربی هلندی جدید منچستریونایتد در روزهای اخیر برخلاف گذشته نظر خود را تغییر داده و توافق خود را برای فروش رونالدو به سران این باشگاه اعلام کرده است. در جدیدترین مورد، جوئل گلیزر، رئیس باشگاه منچستریونایتد و یکی از اعضای خانواده گلیزر که مالک یونایتد هستند، در برابر فروش ستاره پرتغالی مقاومت کرده است.

جورج مندز در تابستان امسال به دنبال راهی برای ترک یونایتد برای مشتری خود بود، اما چلسی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید تیم هایی بودند که از خرید رونالدو خودداری کردند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی