اختلاف فاحش قرارداد 2 ستاره خارجی پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس پس از مدت ها تلاش و رد گزینه های مختلف در نقل و انتقالات تابستانی بالاخره موفق شد یک مهاجم باکیفیت با رزومه خوب را جذب کند. یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق بوخوم، هوفنهایم، برایتون و آیندهوون با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست تا مشکلات خط حمله این تیم را برطرف کند و به نوعی ناجی برای پرسپولیس باشد.

پرسپولیس که به شدت به یک مهاجم نیاز داشت، پس از قرارداد با لوکادیا به سراغ دیاباته رفت و مهاجم سابق استقلال را هم که سابقه حضور آقای گلی در لیگ برتر را با پیراهن آبی دارد، به خدمت گرفت.

در نهایت قرارداد یک فصل دیاباته با پرسپولیس حدود 375 هزار دلار است که بسیار کمتر از قرارداد لوکادیا است. در واقع قرارداد لوکادیا بیش از 2 برابر دیاباته است و قرارداد این دو ستاره خارجی پرسپولیس تفاوت فاحشی دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته 350 هزار دلار بود اما مهاجم سابق استقلال طی مذاکراتی 400 هزار دلار درخواست کرده بود. علاوه بر این دیابات از مسئولان پرسپولیس خواست تا مبلغی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کنند که درویش هم قبول کرد و مقرر شد شیخ پس از ورود به ایران و معرفی رسمی مبلغی را دریافت کند که این نیز اتفاق افتاد و پس از حضور شیخ او قرارداد مقدماتی خود را در تهران گرفت. طبق ثبت رسمی قراردادها در سایت کدال و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، مجموع قرارداد 4 بازیکن خارجی این تیم کمتر از 55 میلیارد است که بیشتر این پول مربوط به قرارداد لوکادیا خواهد بود.

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم یکی از مهاجمان با بیشترین رزومه در تاریخ لیگ برتر به ایران آمد. این مهاجم تکنیکی و سرعتی که همواره یکی از استعدادهای ناب فوتبال هلند به شمار می رفت، به سرعت در پرسپولیس جا خوش کرد و روند گلزنی خود را آغاز کرد. لوکادیا در این فصل تا تعطیلی بازی های لیگ برتر به دلیل اردوی تیم ملی و رقابت های جام جهانی، 6 گل به ثمر رساند و ستاره این فصل پرسپولیس بود.

مهاجم هلندی سرخ پوشان که بهترین گلزن فعلی لیگ برتر هم هست، قراردادی 900 هزار دلاری با پرسپولیس امضا کرده و گران ترین بازیکن این فصل پرسپولیس محسوب می شود. همچنین مبلغ 300 هزار دلار نیز در قرارداد لوکادیا در نظر گرفته شده است که در صورت قهرمانی پرسپولیس به ستاره هلندی پرسپولیس و همچنین آقای گلی آن بازیکن پرداخت خواهد شد.