اخراج جنجالی اشکارینیار به دلیل ورزش رزمی


سرویس خبر شماره: 1866437
04 فوریه 1401 در 00:31 |
8.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

داور می توانست با مدافع اینترمیلان رفتار بهتری داشته باشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه اول دیدار اینتر و امپولی با تساوی بدون گل به پایان رسید و اخراج میلان اشکرینیار مهم ترین اتفاقی بود که شاگردان سیمونه اینزاگی را در عرض 45 ثانیه به دردسر انداخت. با یک دروازه بان کمتر

مدافع اسلواکی اینتر که به شدت از تصمیم داور عصبانی شده بود، با چهره ای مبهوت زمین را ترک کرد. او معتقد بود در صحنه مذکور با بازیکن امپولی ملاقات نکرده است که بیشتر شبیه یک حرکت جنگی بود. در ویدئوی مرتبط با این صحنه مشخص است که اشکرینیار با گوشه پا به توپ ضربه می زند و اگر پایش به سر حریف برخورد می کند آنقدر جدی نبوده که منجر به اخراج او شود.

او که در دقیقه 25 اولین کارت زرد این دیدار را از آنتوان راپوانو دریافت کرد، در دقایق پایانی نیمه اول در حالی که قصد داشت توپ را دفع کند، تعادل بازیکن حریف را که قصد ضربه سر مشتی داشت را تحریک کرد. داور مسابقه خطای اشکرینیار را تشخیص داد و با کارت زرد دوم از او استقبال کرد و او را از زمین بازی اخراج کرد.

1794575

مدافع 27 ساله اینتر در دقیقه 40 بازی امشب مقابل امپولی با دریافت کارت قرمز (کارت زرد دوم) از زمین مسابقه اخراج شد.

مدافع اینترمیلان در نیمه اول مقابل امپولی با دریافت کارت قرمز جنجالی از زمین بازی اخراج شد.

اخراج جنجالی اشکارینیار به دلیل ورزش رزمی

در هر صورت مدافع اینتر با ناراحتی و عصبانیت زمین را ترک کرد تا تیمش در نیمه دوم ده بازی کند. اشکرینیار که در روزهای اخیر برای پیوستن به پاری سن ژرمن در کانون توجه رسانه ها قرار گرفته بود، با اخراج عجیب خود دوباره سوژه شد.

1794573
1794574



مجله اخبار فوتبال خارجی