اخراج عجیب توخل از چلسی; افکار و واکنش ها (زنده)


توخل در ژانویه 2021 جایگزین فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی شد و در عرض چند ماه توانست آنها را به لیگ قهرمانان اروپا برساند. او فصل گذشته به فینال جام اتحادیه و جام حذفی رسید، اما در نهایت هر دو بازی را به لیورپول باخت و از کسب جام ناکام ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای رسما برکناری این مربی آلمانی را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است: “از طرف همه در باشگاه چلسی، از توماس و تیم فنی او به خاطر تمام زحماتشان در طول مدت حضورشان در این باشگاه تشکر می کنیم. پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان در دوران حضورش در این باشگاه. با حضور در این تیم، توماس جایگاه شایسته ای در تاریخ این باشگاه خواهد داشت. مالک جدید این باشگاه در حال حاضر 100 روز است که در چلسی حضور دارد و سخت در تلاش است تا این باشگاه را به پیش ببرد. مالکان معتقدند زمان انجام این تغییر فرا رسیده است، کادر فنی چلسی هدایت تیم را برای تمرینات و آماده سازی برای مسابقات بعدی بر عهده خواهد داشت تا باشگاه بتواند سریعا سرمربی جدید خود را انتخاب کند. انتخاب شده است، نظر دیگری داده نخواهد شد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی شب گذشته در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموزاگرب رفت و با نتیجه 0-1 مغلوب این تیم شد.
نتایج ضعیف چلسی در چند هفته گذشته و باخت در بازی شب گذشته مقابل حریفی نه چندان قدرتمند، مدیران این باشگاه را بر آن داشت تا تصمیم بگیرند توخل را از سمت سرمربیگری چلسی برکنار کنند.

آخرین اخبار و واکنش ها به برکناری توماس توخل و گمانه زنی ها درباره جانشین او را دنبال کنید:


سرویس خبر شماره: 1842625
16 سپتامبر 1401 @ 5:23 ب.ظ
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سفالگر می آید

پاتر در فصل 19-2018 سرمربی سوانسی بود و از تابستان 2019 هدایت برایتون را برعهده داشت. این مربی 47 ساله فصل گذشته عملکرد خوبی با برایتون داشت و در این فصل توانست آن تیم را در رده چهارم قرار دهد. در لیگ برتر

به گزارش دیلی میل، گراهام پاتر، سرمربی موفق باشگاه برایتون، اولین شانس هدایت چلسی است و پس از آن مائوریسیو پوچتینو قرار دارد.

5:01 بعد از ظهر: چلسی برای جانشینی توخل باید بند آزادسازی 12 میلیون پوندی پاتر را فعال کند.

پوچتینو پس از اخراج از پاری سن ژرمن در حال حاضر بدون تیم است. او چند سال سابقه مربیگری در لیگ برتر دارد و نتایج خوبی با ساوتهمپتون و تاتنهام کسب کرد. در فصل 14-2013 هدایت ساوتهمپتون را پذیرفت و یک سال بعد به تاتنهام رفت. او تا سال 2019 مربی این باشگاه بود، جالب اینکه پوچتینو پس از اخراج توخل از پاری سن ژرمن جایگزین او شد و حالا ممکن است دوباره این اتفاق بیفتد.

ساعت 4:30 بعد از ظهر: مذاکرات چلسی با گراهام پاتر موفقیت آمیز بود و او پاسخ مثبت خود را داد. باشگاه برایتون نیز توافق خود را با چلسی و پاتر اعلام کرده است.

5:06 بعد از ظهر: زمان سپری شده بین توخل و اوبامیانگ بسیار کوتاه بود و ستاره گابنی تنها 59 دقیقه زیر نظر این مربی کار کرد. موردی که باعث تمسخر هواداران باشگاه های رقیب چلسی شد.

4:52 بعد از ظهر: یکی از تفاوت های مدیران چلسی و توخل، کریستیانو رونالدو بود. باشگاه چلسی با رونالدو به توافق رسیده بود اما توخل مخالف این انتقال بود. سرمربی آلمانی اوبامیانگ را در تیمش می خواست.

چلسی ساعاتی پیش اعلام کرد که به همکاری خود با توماس توخل سرمربی آلمانی پایان داده است. خبر غیرمنتظره ای که بیش از یک نفر را شوکه کرد.

اخراج عجیب توخل از چلسی;  افکار و واکنش ها (زنده)

آبی های لندن نتوانسته اند انتظارات را در لیگ برتر برآورده کنند و در فاصله 6 هفته مانده به فصل 2022-23، تنها با 10 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.